کد خبر: 715916
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
مدیرعامل آبفا خوزستان اولویت های کاری سال 94را اعلام کرد :
مدیرعامل آبفا خوزستان در همایش مدیران ارشد ، اجرای صحیح بودجه تنظیمی ، کاهش هزینه ها و افزایش درآمدهای قانونی را 3 اولویت آبفا خوزستان در سال 94 عنوان کرد.

علی اکبر علیمرادی در گردهمایی سالانه مدیران ارشد این دستگاه خدمات رسان با اعلام مطلب فوق اظهار کرد : برای تغییر شرایط موجود نیاز به همدلی و هم زبانی داریم تا فارغ از مسائل حاشیه ایی و متفرقه بتوانیم جهادی از این مرحله عبور کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای درست و صحیح فعالیتها طبق بودجه تنظیمی باید سرلوحه کار مدیران ادارات قرار گیرد، افزود : کلیه مدیران ادارات موظفند برنامه های خود را براساس بودجه تهیه شده مدیریت نمایند و ضمن کاهش هزینه ها و استفاده از فرصتهای ممکن در راستای افزایش درآمدهای قانونی تلاش کنند.

رییس هیئت مدیره آبفا خوزستان، با اشاره به شرایط ویژه استان خوزستان، تبصره های 3 ، 6 و 9 را محل های خوبی برای آفزایش درآمدهای قانونی شرکت عنوان و خاطر نشان کرد : هزینه های جاری شرکت را باید بتوان صرفا از محل درآمدهای جاری تامین کرد.

علیمرادی تصریح کرد : در این راستا 3 اداره ای که بتوانند در سال جاری تبصره 3 را بطور کامل اجرا نمایند از امتیازات ویژه ای برخوردار خواهند شد.

در این همایش معاونین آبفا خوزستان با بیان دستاوردهای حوزه متبوعشان در سال گذشته به تشریح اهداف ، برنامه و دیدگاه های کاری خود در سال جدید پرداختند.

محسن درفشان معاون بهره برداری ، اهم برنامه های این معاونت در سال جاری را ضابطه مند کردن انتصاب روئسای ادارات بر اساس شایستگی و ارزیابی دقیق مدیران حول 4 محور رضایتمندی مشترکین ، کارکنان اداره ، مسئولین ستادی و شهری با هدف کلی رضایتمندی مردم عنوان کرد.

احمد باقری سرپرست معاونت مهندسی و توسعه نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته از پیگیری انجام طرح مطالعاتی آب شیرین کن های آبادان ، خرمشهر ، رامهرمز و شادگان و به روش خرید تضمینی دولت در سال جدید خبر داد.

وی تکمیل فاز دوم تصفیه خانه آب خرمشهر ، اجرای فاز دوم طرح جامع آبادان ، احداث تلمبه خانه و چاه جدید در لالی و 20 پروژه دیگر را از مهمترین برنامه های این معاونت در سال جاری عنوان کرد و افزود : برای ساماندهی وضعیت فاضلاب استان به 2850 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که از روش های نوین سرمایه گذاری در صدد تامین این اعتبار هستیم.

امیر امیدی معاونت برنامه ریزی و بهبود مدیریت آبفا خوزستان نیز با ارائه عملکرد این معاونت در سال 93 اهم برنامه های سال 94 را تدوین و کنترل بودجه عملیاتی ادارات ، ایجاد بودجه استانی ، کاربردی نمودن آموزش ها و ارتباط بیشتر با دانشگاهها و شرکتهای دانش بنیان بیان کرد.

امیدی علاوه بر موارد فوق بازنگری چارت سازمانی ادارت تابعه ، تهیه روش اجرایی GIS و راه اندازی میز خدمت (cervice desk)  از دیگر برنامه های سال جاری برشمرد.

علیرضا قرینه معاونت خدمات مشترکین و درآمد با بیان اینکه قریب به 50 درصد از 600 هزار اشتراک آب استان وضعیت نامشخصی همچون کنتور خراب یا آب مستقیم ، فاقد پلاک هویتی و بدون درآمد هستند از اجرای طرح پیمایش مشترکین به عنوان یک منبع عظیم درآمدی به عنوان مهمترین برنامه کاری این معاونت در سال جدید خبر داد.

وی تعامل کارآمد و متقابل با مشترکین ، ایجاد بستر تکریم ارباب رجوع ، گسترش فرهنگ پرداخت غیرحضوری و توجه به تعویض کنتورهای ناسالم را دیگر برنامه های در دستور کار بیان کرد.

حمید محبی معاونت مالی و امور پشتیبانی شرکت نیز طی سخنانی با بیان اینکه رسیدن به موفقیت با تعیین و تعریف روش صحیح و درست و با نزدیک کردن فرهنگ کارکنان و مدیران محقق خواهد شد بر اجرای دقیق و صحیح برنامه های اعلام شده بمنظور رسیدن به آرامش اقتصادی تاکید کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر