کد خبر: 715797
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
تهیه‌کننده "آی ام نات سالوادور" :
امیر پروین حسینی گفت: من وفادار هستم به تعهدات و قرارداد اما مطمئن باشید دستمزد 4 میلیارد تومانی ریوالدو، صحیح نیست.

مهام‌نیوز- فیلم سینمایی "آی ام نات سالوادور" از همان زمان که برای فیلمبرداری عازم برزیل شد مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت بویژه اینکه رضا عطاران را بعنوان بازیگر اصلی خود بکار گرفت.

با این حال تازه ترین ساخته سینمایی منوچهر هادی طی این چند روزه با شایعه‌ای تازه روبرو شد مبنی بر نقش‌آفرینی ریوالدو، ستاره سابق فوتبال برزیل در آن البته با رقمی نجومی در حدود 4 میلیارد تومان!

 

*این رقم دستمزد فقط شایعه است

بازی ریوالدو صحت دارد با این حال سیدامیر پروین حسینی در گفتگو با خبرنگار «مهام نیوز» درباره رقم دستمزد او گفت: یک میلیون دلار یا 4میلیارد تومان دستمزد ریوالدو شایعه است و اصلا صحت ندارد.

وی افزود: برای مجموعه "ساخت ایران" هم گفتند ما به محمدرضا گلزار 800 میلیون داده ایم درحالیکه واقعا چنین چیزی نبود. در مورد فیلم سینمایی "آی ام نات سالوادور" هم این رقم درست نیست.

 

*قرار نیست اسرار شخصی را رسانه‌ای کنیم

این تهیه‌کننده تأکید داشت: ریوالدو تا حدی که لازم بود در فیلم بازی کرد اما رقم دستمزش چون مسائل شخصی بین ماهاست، پس قرار نیست آن را رسانه ای کنیم.

پروین حسینی گفت: دستمزد عوامل جزء اسرار شخصی است و ما تعهد داریم چه بازیگر ایرانی باشد و چه خارجی. ما هم مثل بقیه فیلمها، چنین چیزی را رسانه ای نمی‌کنیم. من وفادار هستم به تعهدات و قرارداد اما مطمئن باشید آن رقم اعلامی، صحیح نیست.

 

*گروه در ایران هستند و مشغول مراحل فنی

این تهیه‌کننده تأکید داشت: فیلمبرداری "آی ام نات سالوادور" تمام شده و گروه به ایران برگشته اند تا فیلم را آماده کنند.

گفتنی است در این فیلم سینمایی رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی، سوگل محرابی و چند بازیگر برزیلی به ایفای نقش پرداخته اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار