کد خبر: 715585
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
در حال حاضر صورت می‌گیرد
رئیس هیئت والیبال بانوان کاشان از آموزش 150 بانوی والیبال‌آموز در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در کلاس‌های هیئت والیبال این شهرستان خبر داد.

به گزارش تهران پرس، فاطمه حسیبی صبح امروز در سمینار نقش مادران در تربیت مادران آینده گفت: متأسفانه تجمل‌گرایی و برخی رفتارهایی که در جامعه به عنوان مد بیان می‌شود، نه تنها رفاه و آسایش را از خانواده‌ها سلب کرده، بلکه بیماری و اختلافات خانوادگی را نیز به دنبال داشته است.
 
وی افزود: اگر مادران امروز به دنبال اصلاح رفتار غلط خود نباشند، بدون شک مادران آینده و جامعه دچار بحران جدی می‌شوند و نه تنها آرامش و آسایش وجود نداشته، بلکه شاهد افزایش بیماری‌های روحی و روانی می‌شویم.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس خاطرنشان کرد: حضور بانوان در زمین‌های ورزشی نه تنها از نظر جسمی موجب بهبود شرایط زندگی می‌شود، بلکه بسیاری از بیماری‌هایی که منشاء روانی دارند مانند گوشه‌گیری، افسردگی، پرخاشگری نیز درمان می‌شود.
 
به گفته وی، اگر بانوان در خانواده از شرایط جسمی، روحی و روانی مناسب برخوردار نباشند، به طور یقین کانون خانواده با مشکل روبرو شده و در نتیجه اثرات آن به طور کامل در سطح جامعه نمایان می‌شود.
 
حسیبی از حضور 150 والیبال‌آموز در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در کلاس‌های هیئت والیبال و باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس خبر داد و گفت: حضور 10 مربی و 12 داور فعال در هیئت والیبال بانوان نشان از ایجاد بسترهای حضور بانوان در عرصه ورزش و سلامت جامعه است.
 
کارشناس ارشد روانشناسی نیز در این سمینار گفت: فکر بیمار، مریضی به دنبال دارد و دلیل افزایش بیماری‌های جامعه امروزی نوع تفکراتمان بوده که نیازمند تغییر است.
 
غلامعباس کوچکی تصریح کرد: اگر مادران امروز برای حل این معضل تلاش نکنند، بدون شک در 10 سال آینده تمامی کودکان دچار تفکر بیمارگونه، افسردگی و پرخاشگری می‌شوند.
 
وی منشاء کم‌رنگ شدن احترام در جامعه را از بین رفتن حرمت و احترام مادران در خانواده دانست و اظهار کرد: اگر جایگاه مادران در خانواده‌ها حفظ نشود و بانوان نیز به مانند یک بانو در جامعه و خانواده نقش ایفا نکنند، نمی‌توان توقع بیش از حد از نسل آینده داشت.
 
وی وابسته بار آوردن فرزندان را معضل دیگر جامعه امروزی دانست و یادآور شد: فرزندان امروز حتی تا سن 25 سالگی استقلال و توان روی پا ایستادن خود بدون تکیه بر خانواده را ندارند و به عبارتی هنوز رفتار کودکانه در کلام و حالاتشان مشاهده می‌شود.
 
کوچکی تأکید کرد: امیدواریم مادران امروز حس دوست داشتن خود را در خانواده ایجاد کنند تا فرزندان نیز اینگونه پرورش یافته و بسیاری از کمبودهای عاطفی نیز در دل خانواده‌ها برطرف شود.
 
سمینار نقش مادران در تربیت مادران آینده با حضور مادران و دانش‌آموزان هیئت والیبال بانوان کاشان در سالن تختی این شهرستان برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار