کد خبر: 715582
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
یک متخصص طب سنتی خواص درمانی سونا را تشریح کرد.

حجامت, سعوط یا چکاندن دارو به بینی است, حقنه یا وارد کردن داروهای مایع به مقعد, قی یا استفراغ عمدی همه از انواع روش‌های درمانی در طب سنتی محسوب می‌شوند.

-حمام از روش‌های درمانی است و حمام‌های امروزی حمام‌های درمانی نیست فقط آب بازی است چرا که استحمام با رعایت تمام شرایط خود در درمان‌ بسیاری از بیماری‌ها موثر است.

سونا حمام درمانی محسوب می‌شود

-در استحمام باید تعریق صورت پذیرد و شرایط حمام باید به گونه‌‌ای باشد که فرد در آنجا عرق کند و مواد زائد از طریق پوست خارج شود, بنابراین سونا از حمام‌های درمانی محسوب می‌شود.

-استفاده از داروهای مسهل و ایجاد اسهال خود نوعی درمان است که مواد زائد را از طریق روده‌ها دفع می‌کند. باید دانست کسی که دچار غلبه صفرا یا سوداست باید مسهل مصرف کند البته با تجویز پزشک چرا که مصرف خودسرانه داروهای گیاهی خود عوارض جانبی به همراه دارد.

فواید نوره

-اسماعیلی متخصص طب سنتی می‌گوید: نوره کشیدن یا استفاده از پودر نظافت صرفاً یک کار بهداشتی نیست، بلکه یک روش درمان برای رفع سودا محسوب می‌شود. محل‌هایی که موی زائد بیشتر رشد می‌کند مانند زیر بغل محل وجود غدد لنفاوی است که گاهی وقت‌ها مکانیزم این سلول‌ها تغییر می‌کند و موجب ورم غدد لنفاوی می‌شود که نوره یا پودر نظافت خود موجب دفع سودا از پوست می‌شود.

-کم خوردن در درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر است زیرا مادر همه بیماری‌ها کم خوری است. گرسنگی کشیدن مفیدترین دارو است، البته گرسنگی و بیماری با هم جمع یک‌جا نمی‌شوند. گرسنگی کشیدن یا کم کردن غذا در درمان بیماری‌ها بسیار مفید است که در طب جدید به این مسئله توجه ندارند.

 

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار