کد خبر: 715550
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
ریوالدو بازیکن سابق تیم فوتبال برزیل و مرد سال فوتبال جهان که سابقه بازی روبروی باشگاههای ایرانی را هم دارد قرار است با دستمزد میلیاردی در فیلم «آی ام نات سالوادور» بازی کند.

به گزارش مهام نیوز، چند وقت پیش بود که  ساخت فیلم «من سالوادور نیستم» با نام جدید «آی ام نات سالوادور» به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و سیدامیر پروین حسینی و کارگردانی منوچهر هادی آغاز شد. و چند روز پیش بود که عکس عطاران و ریوالدو روی جلد روزنامه های فرهنگی و ورزشی بود. حالا خبر می رسد که عوامل این فیلم به تازگی با ریوالدو بازیکن معروف فوتبال برزیل برای بازی در این فیلم به توافق رسیده‌اند و او با دستمزد یک میلیون دلاری مقابل دوربین منوچهر هادی خواهد رفت.

البته قبل از این نیز سهراب‌پور سراغ رونالدوی اورجینال رفته بود و میخواست فیلم سینمایی «پیراهن شماره ۹ رونالدو» را به کارگردان محمدحسین لطیفی بسازد و حتی برای بازی رونالدو بازیکن محبوب فوتبال برزیل در این فیلم نیز قرارداد بسته شد.

مبلغ قرارداد رونالدو 9 میلیارد تومان بود اما به دلیل تحریم‌ها علیه ایران، تهیه‌کننده نمی‌توانست پول را به حساب رونالدو پرداخت کند و ساخت این فیلم به بعدها موکول شد.

اینکه این پولها از کجا آمده یک حرف است و احتمال بازگشت اینهمه پول از گیشه سینما حرفی دیگر. سوال اینجاست که آیا ریوالدو آنقدر جذابیت دارد که مخاطبان فوتبال و سینما را به سالنهای سینما بکشاند؟ مردمی که در سالهای اخیر نشان دادند خیلی سخت و دیر دست در جیبشان می کنند برای سینما.

و نکته مهم دیگر این است که از حالا باید منتظر واکنش ورزشکاران و علی الخصوص فوتبالیستهایی باشیم که وارد سینما می شوند. اگر ریوالدو 4 میلیارد تومان می گیرد پژمان جمشیدی چقدر باید بگیرد یا برهانی یا انصاریان؟ فوتبالیستها وارد سینما نشده انگ دریافت دستمزدهای میلیاردی میخورند. حالا که سینما هم اضافه شده که هیچ.

رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی، سوگل محرابی و چند بازیگر برزیلی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار