کد خبر: 715434
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
منافع حزبی یا اعمال قانون
با توجه به همین اعمال سلیقه در انجام قانون است كه برخی این همه حساسیت را نه از برای خدمت به مردم و رعایت قانون كه به جهت منافع گروهی و حزبی می دانند .

مهدی ده مرده- به گزارش نما ،مجمع عمومی فدراسیون وزنه برداری در حالی فردا  با حضور10 نامزد تصدی پست ریاست این فدراسیون  برگزار خواهد شد، که حضور و یا عدم حضور حسین رضازاده در این انتخابات بسیار خبرساز شده است.
اما این که چرا حضور قهرمان جهان و المپیک و رئیس موفق فدراسیون وزنه برداری این همه هیاهو برپا کرده بر می گردد به نظر وزارت ورزش که می گوید بنا بر نامه سازمان بازرسی حضور دو شغله ها در رأس فدراسیون های ورزشی خلاف قانون است. امری که به گفته مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در کمیته حل اختلاف حل شده است و دیگر از این بابت مشکلی متوجه حضور همزمان حسین رضا زاده در شورای شهر تهران و فدراسیون وزنه برداری نیست.
البته خود رضا زاده نیز در حاشیه آغاز جلسه صدوچهل و چهارمین شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران می گوید: سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده که به استناد رای شورای حل اختلاف نظر می‌دهد، و بر این اساس شورای حل اختلاف نیز این حضور را تایید کرده و صلاحیت بنده تایید شده است.
اما با این اوصاف بازهم وزارت ورزش با تکرار نظرگذشته خود حضورهمزمان رضازاده در این دو مسند را مصداق دو شغله بودن حساب کرده است و اعلام کرده است اجازه حضور رضا زاده را در انتخابات ریاست فدراسیون مادامی که از شورای شهر استعفا نداده باشد ، نخواهد داد. سجادی معاون وزیر ورزش در همین راستا در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که به رضا زاده گفته روز دوشنبه با برگه استعفا در انتخابات حاضر شود.
اما آیا تنها مشکل وزارت ورزش همین مسئله است ، یا نه ؟ که اگر اینگونه است باید پرسید که اگر وزارت ورزش تا این اندازه روی دو شغله بودن روسای فدراسیون‌های ورزشی حساسیت دارد، چرا در قبال مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس فدراسیون تیراندازی و همچنین محمد علی شجاعی خزانه‌دار کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون تیر و کمان، سکوت کرده و اعتراضی ندارد؟!
با توجه به همین اعمال سلیقه در انجام قانون است که  برخی  این همه حساسیت را نه از برای خدمت به مردم و رعایت قانون که به  جهت منافع گروهی و حزبی می دانند .
در صحت این موضوع  گمانه ایی وجود دارد مبنی بر اینکه   شاید به دلیل مرز شکننده بین اکثریت یافتن اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در شورای شهر و نقش تعیین کننده حتی یک رای در سرنوشت رای‌گیری‌های جناحی شورا، این موضوع دلیل اصلی فشار برای استعفای رضازاده از شورای شهر برای شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری است.  ماجرا وقتی جالب تر می شود  که بدانیم  رضازاده اعلام کرده" اولویت من فدراسیون وزنه برداری است" و از آن سو در صورت استعفای او از عضویت در شورای شهر، افشین حبیب زاده کلی، به عنوان عضو علی البدل جایگزین او خواهد شد و جالب‌تر آنکه حبیب زاده از اعضای لیست ائتلاف یاران خاتمی و هاشمی در انتخابات شورای شهر بوده است و به هر حال او یک اصلاح طلب است.
شاید سران اصلاح طلبان در پی آنند که شکستهای خود در انتخاب شهردار و رئیس شورای شهر مد نظرشان را از این طریق جبران کنند به هر حال هر چه که نباشد محمود گودرزي، وزير محترم ورزش و جوانان در گفت و گو با شماره 2255روزنامه شرق در تاریخ  17/12/93 به صراحت عنوان داشته "من اصلاح طلبي شناسنامه دار هستم"
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار