کد خبر: 715408
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
رییس اتحادیه گرمابه داران و ماساژ درباره قیمت ماساژها می گوید: «بیشترین افزایش قیمت در اواخر سال است که مراجعه کننده بیشتر است، قیمت ها در نقاط شهر با توجه به مکان و سرویس دهی که انجام می دهند متغیر است.»

روزنامه هفت صبح: «وضعیت بازار صنف گرمابه داران در فصل بهار مناسب است و هر چه به تابستان نزدیک می شویم بهتر است اما واحدهای سونا در کنار استخر زیر نظر ما نیست و تنها دو واحد سونا زیر نظر ما است که با توجه به گرم شدن هوا، بازار چندان خوبی را نمی توان برای آن انتظار داشت.»

این صحبت سید مهدی سجادی نیری، رییس اتحادیه گرمابه داران و ماساژ در گفتگو با ایلناست. نیری می گوید در فضای وایبر مشاهده شده که با صیغه محرمیت خدمات ماساژ ارائه می دهند و همین واحدها هستند که واحدهای دیگر را بدنام می کنند و آبروریزی این واحدها برای ما است.

رییس اتحادیه گرمابه داران و ماساژ درباره قیمت ماساژها می گوید: «بیشترین افزایش قیمت در اواخر سال است که مراجعه کننده بیشتر است، قیمت ها در نقاط شهر با توجه به مکان و سرویس دهی که انجام می دهند متغیر است.»

او در پاسخ به این سوال که آیا در بحث قیمت گذاری نظارت وجود دارد؟ می گوید: «بر حمام ها و سالن های ماساژ نظارت داریم؛ دو سونای مجزا نیز زیر نظر ما وجود دارد که در تابستان تعطیل هستند.»

نیری همچنین درباره این موضوع که وضعیت سالن های ماساژ را چگونه ارزیابی می کنید؟ توضیح می دهد: «برای سر و سامان دادن به سالن های ماساژ تلاش بسیاری انجام شد؛ اما این بخش صنفی طرفداران زیاد دارد، از طرفی وزارت بهداشت مدعی شد که برای سر و سامان دادن به سالن های ماساژ تلاش بسیاری انجام شد؛ اما این بخش صنفی طرفدار زیاد دارد، از طرفی وزارت بهداشت مدعی شد که برای سر و سامان دادن به این بخش باید یک گروه پزشکی مسئولیت قبول کند و از طرفی هم سازمان تربیت بدنی نیز مدعی شد و در این کش و قوس درصدد این هستیم که نظارت نهایی بر این واحدها داشته باشیم.»

رییس اتحادیه گرمابه داران و ماساژ درباره نرخ گذاری هر یک ساعت ماساژ می گوید: «کف قیمت برای ماساژ کل بدن از 55 هزار تومان تا 110 هزار تومان است. در بعضی سالن های ماساژ از روغن های گیاهی استفاده می شود و در برخی از واحدها تنها از روغن زیتون استفاده می شود. برخی سالن ها هم با ماساز، بدن را نرم می کنند که همین اختلاف در روش ماساژدهی موجب اختلاف قیمت شده است.»

او در ادامه درباره اینکه آیا ماساژورها دوره های خاصی ار برای این کار گذراندهاند، توضیح می دهد: «سه وحدی که از ما مجوز گرفته اند، همگی دوره رفته اند و مدارک معتبر و مورد تایید دارند. چند موسسه معروف در تهران وجود دارد که ادعای آموزش ماساژ دارند اما ما این موسسات را تایید نمی کنیم. گرچه تلاش بر این است که افراد متخصص در این واحدها فعالیت کنند.»

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار