کد خبر: 715340
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
در «باشگاه کتاب» فرهنگسرای انقلاب اسلامی نقد و بررسی می شود
رمان «پنجشنبه فیروزه ای» نوشته سارا عرفانی در یازدهمین نشست «باشگاه کتاب» فرهنگسراي انقلاب اسلامي نقد و بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب اسلامي، در اين نشست كه هشتم ارديبهشت با حضور نویسنده این اثر برگزار مي شود، قاسمعلی فراست، نويسنده و پژوهشگر ادبي، حجت الاسلام ناصرنقویان، نویسنده وکارشناس مذهبی به نقد و بررسي رمان «پنجشنبه فیروزه ای» مي پردازند. حمید باباوند، کارشناس- مجری این نشست است.

خوانش بخش هایی از این رمان با همراهی موسيقي توسط سهیلا گلستانی، بازيگر سينما و تلویزیون از دیگر بخش های یازدهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی خواهد بود.

سهیلا گلستانی در سریال وضعیت سفید، باغ بلور، کیمیای مهر و فیلم های سینمایی امروز، بیداری برای سه روز، شب- بیرون ، میهمان داریم، چهل سالگی، نصف مال من نصف مال تو و بوفالو به ایفای نقش پرداخته است.

باشگاه كتاب فرهنگسرا امکان امانت این رمان به اعضاء کتابخانه ها و تهیه آن با تخفيف 50 درصدی را نيز فراهم کرده است. علاقمندان برای دريافت كتاب می توانند با شماره 55408657 تماس بگیرند.

«پنجشنبه فیروزه ­ای» روایتی از یک اردوی دانشجویی است که برای زیارت به مشهد مقدس می روند. در اين سفر اتفاقاتي براي آنها مي‌افتد و فلاش‌بک‌هايي هم به زمان گذشته مي‌خورد.در این کتاب با زیرکی و در عین حال رعایت جنبه های مختلف عفاف، مخاطب را به درون تو در توی ذهن دختران جوان دانشجویی می­ برد که در این سفر همراهند.

یازدهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی هشتم اردیبهشت ساعت 17 در سالن سپیده فرهنگسرا برگزار می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی enghelab.farhangsara.ir مراجعه کنید. فرهنگسراي انقلاب اسلامي در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع پل كميل، ابتداي كميل شرقي واقع شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار