کد خبر: 715239
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
نشریه تحلیلی-تبیینی «57» قرارگاه شهیدباقری بسیج دانشجویی با عنوان «کدخدای محتضر» که به بررسی مسئله روند فروپاشی درونی امریکا از نظر اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می‌پردازد با همکاری روزنامه جوان منتشر شد.

نشریه تحلیلی -تبیینی «57» قرارگاه شهیدباقری بسیج دانشجویی با عنوان «کدخدای محتضر» با همکاری روزنامه جوان منشتر شد. این ویژه نامه که به بررسی مسئله روند فروپاشی درونی امریکا از نظر اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می پردازد؛ توسط تحریریه ماهنامه پنجاه و هفت و با همکاری روزنامه جوان تولید شده و انتشار می­یابد.

در این ویژه‌نامه که در 5 فصل اندیشه، اقتصاد، رسانه، جامعه و سیاست به بررسی آمریکا در حوزهایی از جمله محیط زیست، حقوق بشر، وضعیت زنان و خانواده، پشت پرده نشریات و فیلم‌سازی آمریکا به نقد و بررسی وضعیت کنونی این کشور می‌پردازد؛ با آثار و گفت­‌وگوهایی از شخصیت‌ها و اساتیدی چون شهریار زرشناس، سعید لیلاز، رندی شورت، ابراهیم رزاقی، فواد ایزدی، محمد مرندی، مصطفی کواکبیان، حشمت الله فلاحت پیشه، مرضیه هاشمی، پیام فضلی نژاد و... همراه است.

«چهره خشن دیالکتیک روشنگری»؛ «سرزمین عروسک‌­های کوکی رها شده»، «چگونه رئیس جمهور آمریکا شویم؟»، «دلا، ابزار قدرت و پاشنه آشیل اقتصاد امریکا»، «زمانی برای فروپاشی»، «من می‌توانم نفس بکشم»،  «آمریکا برای نجات خود از بمب اتم استفاده خواهد کرد»، «نقش سرمایه داران در کنترل افکار عمومی آمریکا» از جمله عناوین این ویژه نامه هستند.

مخاطبین نشریه می‌توانند ویژه نامه «کدخدای محتضر» را از امروز شنبه 5 اردیبهشت، از دکه­‌های روزنامه فروشی تهیه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار