کد خبر: 715076
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت:‌امروز رژيم صهيونيستي، پايگاه‌هاي امريكايي در كشورهاي اسلامي و رژيم آل‌سعود در محاصره مجاهدان اسلام است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت:‌امروز رژيم صهيونيستي، پايگاه‌هاي امريكايي در كشورهاي اسلامي و رژيم آل‌سعود در محاصره مجاهدان اسلام است.
به گزارش فارس، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در رزمايش الي بيت‌المقدس بسيجيان سپاه تهران بزرگ كه ديروز در محل تيپ پياده آل‌محمد (ص) برگزار شد اظهار داشت: اين رزمايش لبيك به فرمان رهبر معظم انقلاب براي آمادگي هر چه بيشتر است.  سردار محمدرضا نقدي افزود: برنامه‌هاي متنوعي براي آمادگي بسيجيان در سال جاري خواهيم داشت و آمادگي براي دفاع از اسلام را نمايش مي‌دهيم.  وي تأكيد كرد: هنر امريكايي‌ها و رژيم صهيونيستي و آل سعود كودك‌كشي است و هنر ديگري ندارند و صدها ميليارد دلار از مردم دنيا و ماليات مردم مظلوم خود را خرج تجهيزات و جنگنده براي كشتن بچه‌ها مي‌كنند.  رئيس سازمان بسيج گفت: مگر آنها نادر مهدوي را يادشان رفته كه با يك قايق ماهيگيري چه بر سر ناوهايشان آورد. مگر ذلت طبس را فراموش كرده‌اند. مگر ارتش امريكا فرار ذلت‌بار و خفت‌بار تفنگدارانش را از بيروت از ياد برده و مگر ضربات رزمندگان اسلام را در بين‌النهرين و عراق عظيم فراموش كردند. بدانند جوانان ما مرد جنگ و آماده‌اند تا درسي به آنها بدهند كه نامشان از تاريخ حذف شود و ننگ امريكا و رژيم صهيونيستي را از سر ملت مظلوم دنيا پاك كنند. اگر امريكايي‌ها بدانند نقشه جوانان ما چيست به هيچ وجه از گزينه نظامي حرف نمي‌زنند.  سردار نقدي با بيان اينكه توان امريكا را در يمن، غزه و لبنان ديده‌ايم، گفت: امروز رژيم صهيونيستي و پايگاه‌هاي امريكايي در كشورهاي اسلامي در محاصره مجاهدان اسلام است. همچنين رژيم آل سعود در گرداگرد خود در محاصره مجاهدين اسلام است و اگر حركتي كند اين محاصره تنگ‌تر مي‌شود.  وي در پايان اظهار داشت:‌رزمندگان بسيجي براي صدور فرمان فرمانده كل قوا براي فتح بيت‌المقدس آماده‌اند و گردان‌هاي بسيج روز به روز كماً و كيفاً بيشتر و بهتر مي‌شوند.  
گفتني است رزم شبانه گردان‌هاي واكنش سريع بسيج پنج شنبه شب در قالب رزمايش الي بيت المقدس سپاه تهران بزرگ برگزار شد.  در اين مرحله بسيجيان ضمن پياده روي در شب و استقرار در محل‌هاي از پيش تعيين شده، آمادگي خود را جهت مقابله با تهديدات در شب به نمايش گذاشتند.  رزمايش ال بيت المقدس پنج‌شنبه با حضور 12 هزار نفر از بسيجيان تهران و با هدف حفظ آمادگي و افزايش بنيه دفاعي و رزمي و لبيك به فرمان رهبر معظم انقلاب مبني بر آمادگي بيش از پيش رزمي، معنوي و دفاعي نيروهاي مسلح با شعار «حاميان ولايت» آغاز شده بود.  اين رزمايش كه 52 گردان واكنش سريع بيت المقدس سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در آن حضور داشتند در پنج محور عملياتي شهيد سليماني، تيپ آل‌محمد‌(ص)، امام حسن مجتبي(ع)، شهيد زياديان و شهيد اناركي برگزارشد. مرحله اصلي اين رزمايش نيز عصر ديروز برگزار گرديد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
0
به راستی بسیج یک نعمت است که خداوند به این انقلاب و مردم داده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار