کد خبر: 714902
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
پاسخ یک فیلمساز به هتاکی شاهین نجفی
این کارگردان گفت: فیلم "پارادایس" هم اکران داخلی و خارجی خواهد داشت و این تقدیم کمترین کاری است که می‌توانم در جواب این هتاکی، انجام بدهم.

علی عطشانی در گفتگو با خبرنگار «مهام‌نیوز» و در واکنش به هتاکی اخیر شاهین نجفی، خواننده معلوم الحال به ساحت حضرت عباس(ع) اعلام کرد؛ درواکنش به کثافت‌کاری این و توهین بی‌شرمانه‌اش به ساحت آقا ابوالفضل(ع) هم که باشد، من فیلم تازه‌ام یعنی "پارادایس" را به حضرت تقدیم می‌کنم.

وی افزود: این کار، تنها چیزی است که از دستم بر می آید. امثال اینها و حرفهای کثیفی که اینها می‌زنند چیزی از ارزش بزرگان ما کم نمی‌کند.

این کارگردان افزود: فیلم "پارادایس" هم اکران داخلی و خارجی خواهد داشت و این تقدیم کمترین کاری است که می‌توانم در جواب این هتاکی، انجام بدهم.

عطشانی تأکید داشت: فیلم جدیدم، فیلم دینی است و نگاهی انتقادی به وهابیت و فرقه های دروغین دارد که سعی در تخریب اسلام دارند.

وی افزود: دار و ندار ما ائمه و بزرگانی مثل حضرت عباس(ع) هستند و یکی مثل من حاضر است زندگی‌اش را برای ایشان بدهد. در کت من نمیرود کسی توهین کند و ساکت باشیم. کسی حق توهین ندارد بویژه اگر به اعتقادات ادیان الهی باشد.

گفتنی است این فیلم که در آلمان و ایران نیز فیلمبرداری شده، هم‌اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.

در خلاصه داستان «پارادایس» آمده است: 2 طلبه جوان می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند. رییس حوزه علمیه آن ‌ها که حاج‌ آقا فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن‌ها سد می ‌کند. طلبه‌ های جوان با اغفال حاج ‌آقا فراستی، ویزایی هم برای او می ‌گیرند و وی را با خود به آلمان می ‌برند و...

بازیگران: مهران رجبی، جواد عزتی، محمد علی نجفیان، سامان صفاری، الیویا بورکارت، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت، کاترین فلوس.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار