کد خبر: 714896
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده ضمن اعلام اینکه پیش ثبت نام مدارس غیردولتی هنوز ادامه دارد، تصریح کرد: تخلفاتی صورت پذیرفته که برخورد کرده‌ایم اما مدارسی اعلام کرده‌اند که خود خانواده‌ها برای تثبیت ثبت نام فرزندشان اصرار به پرداخت وجه پیش ثبت نام دارند لذا از مردم می‌خواهیم عجله نکنند؛ مدارس باید طبق مقررات ثبت نام داشته باشند.
مرضیه گرد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره میزان و زمان اعلام شهریه مدارس غیردولتی اظهار کرد:‌ شهریه مدارس باید توسط شوراهای نظارت استانی معین و اعلام شود.

وی افزود: از آنجا که ثبت‌نام‌ها از طریق معاونت‌های آموزش ابتدایی و متوسطه برنامه‌ریزی و آغاز می‌شود، به محض آنکه زمان ثبت نام اعلام شود ما هم رسما ثبت نام را آغاز می‌کنیم؛ البته از استانها خواسته‌ایم تا اطلاعات مدارس غیر دولتی بر روی سایت آموزش و پرورش هر شهرستان قرار بگیرد و اطلاعات در معرض دید عموم باشد. بر همین اساس خانواده‌ها می‌توانند از نیمه دوم اردیبهشت به اطلاعات مدارس غیر دولتی دسترسی داشته باشند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده در پاسخ به اینکه آیا پیش زمان ثبت نام مدارس غیردولتی به پایان رسیده است؟ گفت: پیش ثبت نام روندی است که مدیران مدارس غیر دولتی برای ساماندهی دنبال می‌کنند و هنوز هم در حال انجام است.

گرد ادامه داد: متاسفانه علی رغم اینکه پیش ثبت نام نباید منجر به اخذ شهریه و یا ودیعه شود، به ما گزارش رسیده است برخی مدارس رعایت نکرده‌اند و ما با آنها برخورد کردیم.

وی با بیان اینکه برخی مدارس اعلام کردند که خود خانواده‌ها برای حفظ و تثبیت ثبت نام فرزندشان اصرار به پرداخت وجه پیش ثبت نام دارند گفت: این موضوع از نظر ما قابل قبول نیست و از مردم می خواهیم عجله نکنند؛ مدارس باید طبق مقررات ثبت نام داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار