کد خبر: 714765
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
الهام غفوری گفت: امروز همه بازیگران قبلی جلوی دوربین خواهند رفت البته به جز علیرضا خمسه(بابا پنجعلی) و همچنین "دوقلوها" که بازیشان روزهای دیگر شروع می‌شود.

مهام‌نیوز: سریال "پایتخت4" به کارگردانی سیروس مقدم از امروز، اول اردیبهشت بالاخره جلوی دوربین خواهد رفت تا برای پخش در ماه رمضان از آنتن شبکه یک آماده شود.

الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال با اعلام این مطلب به خبرنگار «مهام‌نیوز» گفت: طبق برنامه‌ریزی که از قبل هم اعلام شده بود "پایتخت 4" از امروز در شیرگاه شمال کشور کلید زده شد.

وی افزود: امروز همه بازیگران قبلی جلوی دوربین خواهند رفت البته به جز علیرضا خمسه(بابا پنجعلی) و همچنین "دوقلوها" که بازیشان روزهای دیگر شروع می‌شود.

غفوری در ادامه گفت: بیشتر بخش‌های سریال در شمال می‌گذرد و قصه را همین جا پیگیری می‌کنیم. البته فعلا هم مشخص نیست تا چه وقت اینجا بمانیم و احیانا در جای دیگری نیز فیلمبرداری داشته باشیم.

گفتنی است قصه "پایتخت 4" در مورد خانواده نقی معمولی (محسن تنابنده) است که اتفاقاتی برایشان می‌افتد.

محسن تنابنده، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر و ریما رامین فر از بازیگران اصلی این سریال هستند که حضور بازیگرانی چون جمشید مشایخی نیز قطعی شده است. در سری چهارم مجموعه دوقولوهای جدیدی جایگزین شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار