کد خبر: 714501
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رفتن سیاسی هم به من و هم به این باشگاه لطمه زد و مشکلات از آن زمان آغاز شد.
فارس: حمید درخشان پس از جلسه‌ای که با سیاسی در باشگاه پرسپولیس داشت تصریح کرد: آمده بودیم در خصوص مطالباتمان صحبت کنیم و در مورد آن به نتیجه برسیم که چه کاری باید انجام دهیم.

وی در مورد اینکه آیا قرار است سیاسی بدهی او را پرداخت کند یادآور شد: من که با او قرار داد ندارم. با باشگاه پرسپولیس قرار داد دارم و حالا باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود.

سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به رفتن سیاسی گفت: ما روزهای خوبی با سیاسی داشتیم و شرایط خوب پیش می‌رفت اما از زمانی که او رفت مشکلات ما هم شروع شد و مشکلات بزرگ هم بود. رفتن او هم به من و هم به پرسپولیس لطمه زد.

وی در مورد اینکه آیا تا این لحظه هزینه‌هایی از قراردادش پرداخت شده یا خیر گفت: تا این لحظه که اتفاقی نیفتاده است. من 350 میلیون از باشگاه پرسپولیس طلبکارم و چک  داده اند و هنوز نگفته‌اند چه زمانی به بانک مراجعه کنم.

درخشان در خصوص بازی پرسپولیس مقابل لخویا تصریح کرد: امیدورام پرسپولیس بازی خوبی انجام دهد ما در تهران با اقتدار سه امتیاز را کسب کردیم و هم‌اکنون هم امیدوارم تیم با موفقیت این بازی را پشت سر بگذارد تا از این گروه صعود کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
0
خوبه والله بیایی سرمربی بشی و هیچ تغییری نیز در تیم پرسپولیس انجام نشود 350میلیون تومن ناقابل نیز بگیری بعد مشکلات رو گردن دیگران بیندازی اما من کارگر نیز دنبال اخذ مصوب افزایش 20هزارتومانی حق مسکن از طرف دولت محترم هستم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار