کد خبر: 714490
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به ادامه توزیع بسته‌‌های امنیت غذایی در سال جاری گفت: تعداد افراد مشمول و همچنین کیفیت طرح نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت.
فارس: علی ربیعی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی دولت جهت توزیع بسته‌های امنیت غذایی در سال  جاری اظهار داشت: با تاکید شخص رئیس جمهور و تصویب در هیات وزیران در سال 94 نیز همانند سال گذشته سیاست مبارزه با فقرزدایی پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های امنیت غذایی در سال جاری گفت: توزیع بسته‌های امنیت غذایی در سال جاری نسبت به سال گذشته با تعداد بیشتر و با کیفیت بهتر از گذشته دنبال خواهد شد.

ربیعی ادامه داد: با اجرای طرح توزیع بسته‌‌های امنیت غذایی به نیازمندان و محرومان، غربالگری‌ از افراد متقاضی و مشمول و هم اکنون افرادی از این بسته‌ها استفاده می‌کنند که در این طرح اشاره شده قرار دارند.

ربیعی ادامه داد: سیاست طرح بسته‌های امنیتی غذایی با سبد کالا متفاوت است و در این زمینه ما بنا داریم از افرادی که سوء تغذیه دارند حمایت کنیم.

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: ما در این طرح بنا داریم مشکل امنیت غذایی و سوء تغذیه را برطرف کنیم و پیش‌بینی می‌شود امسال بالغ بر 10 میلیون نفر از افراد دچار سوء تغذیه از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی همچنین درخصوص آخرین وضعیت سازمان بیمه سلامت و تایین مدیر جدید برای این مجموعه گفت:‌ در این زمینه نیز مطالعاتی صورت گرفته است و به زودی فرد مورد نظر اعلام می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار