کد خبر: 714412
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
از فروردین‌ماه امسال یارانه نقدی ۵گروه‌ درآمدی به تشخیص دولت حذف شده و در ماه‌های آینده احتمال حذف تعداد بیشتری از یارانه‌نقدی‌بگیران با درآمد بالا وجود دارد.

روزنامه همشهری: از فروردین‌ماه امسال یارانه نقدی ۵گروه‌ درآمدی به تشخیص دولت حذف شده و در ماه‌های آینده احتمال حذف تعداد بیشتری از یارانه‌نقدی‌بگیران با درآمد بالا وجود دارد.

يارانه نقدي گروه‌هاي پنج‌گانه شامل پزشكان، مالكان خودروهاي گران قيمت لوكس، صاحبان صرافي‌ها، اعضاي هيات مديره بانك‌ها و هيات مديره شركت‌هاي خصوصي و افراد مقيم خارج از كشور قطع شده است، با اين توضيح كه يارانه نقدي برخي افراد مقيم خارج كشور از سال قبل كه شناسايي شده بودند، كليد خورده بود.

برخي شهروندان كه يارانه نقدي‌شان حذف شده است و يارانه نقدي فروردين‌ماه امسال را دريافت نكرده‌اند با تاييد اين خبر اعلام كردند كه در سازمان هدفمندي يارانه‌ها اعلام شده كه حذف يارانه نقدي به تشخيص دولت و بر اساس مصوبه مجلس صورت گرفته است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
0
بسمه تعالی
با سلام و خسته نباشید به نظر بنده حقیر دولت محترم باید یارانه نقدی همه را قطع کند . و نیز همه چیز را به اول باز گرداند . پرداخت یارانه نقدی کشور را به طرف هرج و مرج و گرانی سوق داده است . به هر حال باید دولت محترم در مورد یارانه مثل گذشته که عمل می شد عمل نمایند تا حق و حقوق کسی ضایع نشود ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار