کد خبر: 714331
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
مصطفي شاه كرمي
«پرواز هماي» خواننده جواني كه پس از سپري كردن يك دوره چند ساله در خارج از كشور و برگزاري كنسرت‌هايي تحت عنوان «تور كنسرت‌هاي امريكا  (Disney Hall)»، «تور كنسرت‌هايي از هامبورگ تا هلند» با اشعاري كفرآميز؛ به تازگي از برگزاري كنسرت موسيقي‌اش از اواخر ارديبهشت ماه امسال خبر داده است.
 
«پرواز هماي» يا همان «سعيد جعفرزاده احمد سرگورابي» متولد «احمد سرگوراب» از توابع استان گيلان، در ابتداي كارش در ايران به دليل سبك موسيقايي و بهره‌گيري‌اش از شعراي نامداري همچون صغير اصفهاني و پروين اعتصامي توانست براي خودش طرفداراني دست و پا كند. وي سپس با سفر به خارج از كشور و در جريان اجراي برنامه‌هايي مثل «ملاقات با دوزخيان»، «اين چه جهانيست»، «پروردگار مست» و... كه با استفاده از اشعار خودش آهنگسازي كرده، با تازيدن بر بنيان‌هاي ديني و پوچ و بي‌معنا انگاري دنياي آخرت و بيهوده بودن بهشت و جهنم مباحث شرع مقدس را مورد خدشه قرار داد.
 
او اكنون در حال تدارك برگزاري اجراي كنسرت موسيقي سنتي در كشورمان است. اين خواننده به تازگي به منظور توجيه تمام اقدامات و اشعار موهن و ضد‌دينش، با يك سايت اينترنتي مصاحبه‌اي را انجام داده است و با حرف‌هايي عوامفريبانه و خام‌دستانه سعي در كم اهميت جلوه دادن اشعار موهن و حتي مصاحبه‌هاي جهت‌دار و سياه‌نمايانه‌اش با برخي شبكه‌هاي خارجي و معاند دارد.
 
اين خواننده كه پس از سپري كردن چند سال در خارج از كشور و بر خلاف صحبت‌هاي جهت‌دار قبلي‌اش در شبكه‌هاي معاند ماهواره‌اي، تازه متوجه پوشالي و پوچ بودن فرياد و هورا كشيدن‌هاي افراد و گروه‌هاي ضد انقلاب اطرافش شده، سعي كرده با يك مصاحبه اينترنتي تمامي توهين‌ها و اشعار كفرآميزش را تنها اتفاقاتي كه در گذشته رخ داده و الان هم «گذشته‌ها گذشته است» كم اهميت جلوه بدهد. اين در حالي است كه افرادي نظير محمدرضا شجريان كه در جريان فتنه 88 مرتكب اشتباهات فاحش و محاسبات نادرستي نسبت به نظام شدند، به جهت موضعگيري‌هايشان عليه نظام و انقلاب همچنان مورد قهر و غضب مردم و دلسوزان نظام قرار دارند. اما سؤالي كه مطرح است اينكه چطور كسي با اين سابقه، مجوز برپايي كنسرت در داخل كشور را دريافت كرده است؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار