کد خبر: 713824
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
معاون عملیات هوانیروز از اجرای تمرین جمعی بالگردهای هوانیروز بر فراز آسمان تهران در آستانه روز ارتش خبر داد.
 ایسنا: معاون عملیات هوانیروز از اجرای تمرین جمعی بالگردهای هوانیروز بر فراز آسمان تهران در آستانه روز ارتش خبر داد.

سرهنگ خلبان علی یوسف‌وند در محل برگزاری این تمرین با بیان اینکه تمرین جمعی بالگردهای هوانیروز بر فراز آسمان تهران انجام شد، اظهارداشت: طبق سنت هر ساله در تاریخ 29 فروردین و روز ارتش قهرمان، بالگردهای هوانیروز در کنار دیگر یگان‌های ارتش اعم از زمینی و هوایی به اجرای رژه می‌پردازند.

معاون عملیات هوانیروز افزود: در این تمرین بیش از 50 بالگرد از انواع بالگردهای شناسایی، هجومی، شکاری، و ترابری سبک و سنگین مسافت 130 کیلومتر را از پایگاه قیام واقع در کوشک نصر تا حرم امام خمینی(ره) پرواز کرده و سپس به پایگاه بازگشتند. این تمرین در قالب عملیات فرمیشن (پرواز جمعی بالگردها) و به‌طور متوسط در ارتفاع 50 هزار پا انجام شد.

یوسف‌وند اضافه کرد: این نوع عمیات با این وسعت پروازی که بیش از 60 نانتیکال مایل را در برگرفت، در دنیا کم‌نظیر و بیانگر اقتدار هوانیروز است.

معاون عملیات هوانیروز در پایان با بیان اینکه امروز هوانیروز در اوج آمادگی قرار دارد، گفت: این نمایش بیانگر قدرت هوانیروز است، و نشان می‌دهد که تحریم‌های ظالمانه نتوانسته بر ما اثر بگذارد.

براساس این گزارش، جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش نیز در تمرین دیگری به رژه هوایی پرداختند. در این تمرین هوایی که در پایگاه هوایی شهید لشکری برگزار شد، جنگنده‌های F 4 ، F 5 ،F 14 ، F 7، میگ 29، میراژ، سوخو 24 و صاعقه در دسته‌های دو و سه‌تایی پرواز کردند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
افتخار ایران ما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
0
0
درود بی کران بر همه ی دلاورمردان ارتش سرافراز ایران زمین.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار