کد خبر: 713808
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
با آغاز پخش «ستاره 20» از شبكه نمايش
علاقه به بازيگري و پيگيري سينما به عنوان شغلي پر درآمد، جذاب و شهرت‌آور براي بسياري يك آرزو است
محمد صادقي
علاقه به بازيگري و پيگيري سينما به عنوان شغلي پر درآمد، جذاب و شهرت‌آور براي بسياري يك آرزو است. اين علاقه و حس محك خوردن توانايي بازيگري به اميد راهيابي به سينما، باعث شد تا اولين مسابقه بازيگري متولد و از امشب در قالب برنامه «ستاره 20» از شبكه نمايش سيما پخش شود.
در مرحله نخست مسابقه استعداديابي بازيگري، حدود 4 هزار نفر حضور داشتند كه از اين ميزان تنها 10 درصد از آنها توانسته‌اند وارد مراحل بعدي شوند.
«ستاره ۲۰» از شيوه و ساختار مسابقات بزرگ تلويزيوني استفاده و يك ساختار تركيبي از مسابقه تلويزيوني را صورت‌بندي كرده است كه شايد بتوان به جرئت آن را يكي از بهترين مسابقات تلويزيوني دانست. مسابقه‌اي كه هم واجد جذابيت‌هاي ظاهري و بصري و طراحي صحنه بسيار جذاب و تكنولوژيك است و هم از حيث مضمون و درونمايه داراي محتوايي غني و قابل قبول است. يكي از امكاناتي كه براي نخستين بار در اين برنامه تلويزيوني پيش‌بيني شده امكان آموزش رايگان بازيگري به پذيرفته‌شدگان است. اجراي اين مسابقه تلويزيوني بر عهده «بيژن بنفشه خواه» خواهد بود و تيتراژ آن را مجيد اخشابي خوانده است. پيش‌توليد و توليد مسابقه بازيگري «ستاره 20» بيش از يك سال به طول انجاميد و ضبط مرحله دوم به مدت 10 روز در سالن سبز محيط زيست پارك پرديسان انجام شد. مسابقه بازيگري ستاره 20 در چهار گروه داوري شده است. حسن فتحي كارگردان سينما و تلويزيون ايران كه بازيگران بسياري را به عرصه تصوير معرفي كرده است، رياست هيئت داوران اين مسابقه را برعهده دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار