کد خبر: 713806
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
چرا پشت صحنه «در حاشيه» كوتاه شد؟
چند روزي است كه پشت صحنه مجموعه «در حاشيه» مديري از برداشت‌هاي متعدد به تنها يكي دو برداشت رسيده است، اتفاقي كه به گفته مدير شبكه سه سيما به دليل جلوگيري از دلزدگي مخاطب است.
سپيده آماده
به گزارش «جوان»، مهران مديري كه پس از ارائه «قهوه تلخ»اش به شبكه نمايش خانگي در سال 89، چند سالي بود كه دل خوشي از صدا وسيمايي‌ها نداشت و به اعتقاد برخي روزگار قهر را سپري مي‌كرد، بالاخره با مجموعه پر حاشيه «در حاشيه»‌اش ميزبان آنتن نوروزي سال 94 شبكه سوم سيما شد. در حاشيه كه از همان روزهاي ابتدايي نگارش متن به دليل محوريت قرار دادن پزشكان با اما و اگرهاي بسياري روبه‌رو شده بود، سرانجام پس از پخش قسمت‌هاي ابتدايي‌اش با موجي از اعتراضات وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشكي روبه‌رو شد و كار به جايي رسيد كه پزشكان تصميم گرفتند در اعتراض به آخرين ساخته مديري اقدام به تجمع خياباني كنند.
اين روزها كه حاشيه اعتراضات پزشكان از اطراف سريال مديري پراكنده شده اما تغيير جديدي در سريال بار ديگر اين مجموعه جنجالي را در صدر خبرها قرار داده است و اين ماجراي جديد هم كم شدن مدت پشت صحنه «در حاشيه» است. پشت صحنه «در حاشيه» از همان روزهاي ابتدايي پخش سريال با پخش برداشت‌هاي متعدد از صحنه‌هاي جذاب، يكي از مؤلفه‌هاي جذابيت آن به حساب مي‌آيد و بسياري از مخاطبان آنقدر كه به صحنه‌هاي كميك پشت صحنه مي‌خندند در مدت زمان پخش خود مجموعه لبخند بر لب ندارند. اما انگار برداشت‌هاي متعدد پشت صحنه چندان هم به ذائقه مدير شبكه خوش نيامده است و صلاح ديده كه پخش برداشت‌هاي متعدد را به حداقل برساند تا به گفته او پس از مدتي باعث دلزدگي مخاطب نشود.
غلامرضا ميرحسيني تأكيد كرده است كه ملاك ما پر كردن وقت مخاطب نيست و تلاش مي‌كنيم مخاطب از پشت صحنه به اندازه كافي لذت ببرد، در نتيجه برداشت‌هاي متعدد و تكراري بي‌مورد را حذف كرديم. اما اينطور كه از اظهار‌‌نظر مخاطبان برمي‌آيد، كاهش زمان پشت صحنه سريال چندان هم به دل بينندگان سريال ننشسته و ترجيح مي‌دهند با تماشاي برداشت‌هاي متعدد از صحنه‌هاي كمدي پشت صحنه كار، لحظات خوشي را پس از پايان هر قسمت مجموعه تجربه كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار