کد خبر: 713744
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان:
نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان گفت: گزارشات مرحله ای مهندسان ناظر ،کاملا الکترونیکی و بدون کاغذبازی انجام می شود.
معصومه صالحی

جلسه ای با حضور مرغایی زاده، معاون شهردار اهواز و دویده نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با هدف یکپارچه سازی داده ها بین سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و شهرداری اهواز برگزار شد.

کمال دویده در این رابطه اظهار کرد: شهرداری قراردادی با شرکت ایده گستر در رابطه با سیستم جامع شهرسازی شهر بسته است و ماهیت کار به این شکل است که گزارشات مرحله ای مهندسان ناظر ،کاملا الکترونیکی و بدون کاغذبازی در سیستم ثبت می گردد.

وی ادامه داد:  براساس آن لینکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و شهرداری اهواز برقرار می شود به محض اینکه کار در نظام مهندسی ثبت شد این ارتباط برقرار می شود.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان تصریح کرد: به محض اینکه پروانه ساختمان صادر شد فرم های گزارش مرحله ای در کارتابل الکترونیکی نظام مهندسی ظاهر می شود و به تناسب پیشرفت کار مهندسان در محل کار خود گزارشات مرحله ای را تکمیل و برای شهرداری می فرستند به این ترتیب کاغذی بازی حذف گردیده و همچنین نیازی به حضور فیزیکی مهندس نیست.

وی افزود: به این ترتیب تفاهم نامه ای بین نظام مهندسی و آن شرکت بسته می شود که در این تفاهم نامه یک سری خدمات  دیده شده که براساس آن می توانیم کنترل های بهتر و دقیق تر انجام و خدمات بهتری به مهندسان ارائه دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر