کد خبر: 712712
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
سردار جزایری:
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران گفت: سخنان مجدد وزیر دفاع آمریکا در خصوص بازدید از مراکز نظامی ایران بیانگر شعور پایین وی و غرض ورزی آمریکایی ها است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از سپاه نیوز سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات مجدد وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با شبکه CNN پیرامون بازدید از مراکز و تأسیسات نظامی ایران گفت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در خصوص ممنوعیت بازدید از تأسیسات نظامی ایران اینگونه سخنان، حاکی از شعور پایین بیان کننده یا ناشی از سرریز شدن غرض ورزی های طرف مذاکره کننده آمریکایی است.
وی افزود: قبلا هم مذاکرات مقامات مسئول ایرانی در چارچوب تدابیر نظام، ممنوعیت هر گونه بازدید از مراکز و تأسیسات نظامی و دفاعی را به وضوح و با صراحت بیان کرده اند.

سردار جزایری با بیان اینکه از بعد دیگر می توان اصرار طرف آمریکایی مبنی بر حضور در مراکز نظامی ایران را در راستای آرزوهای پایمال شده و دست نیافتنی مقامات کاخ سفید قابل ارزیابی دانست، تأکید کرد: توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران پتک سنگین نظام در برابر زیاده خواهی بیگانگان و دشمنان ملت ما به شمار می آید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
1
0
شما کان شعورید برای کل جهان کافیه شما بهتره تو جزیره تنهایی خودتان بمانید
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
0
1
اگر استکبار بخواهد به خطوط قرمز ما تعرض کند باید منتظر 9 دی هسته ای از جانب ملت باشد
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
0
1
سلام ،نیاکان ما جه ظرفیت عظیمی در زبان فارسی برای مفاهیم خلق نموده اند به این امریکایی باید گفت در زبان فارسی ما یک ضرب المثل داریم که میگوید:یکی را به ده راه نمی دادنند ،سراغ حانه کدخدا را میگرفت.
فرزانه صاحبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
0
1
شعور پائین مقامات امریکا در وجودشان همیشه هست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار