کد خبر: 712397
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
کاروان ۴۵ نفره النصر عربستان با پرواز اختصاصی ایرباس ۳۲۰ ساعت ۱۵ عصر امروز و بدون تاخیر در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست و در شرایطی که پروازهای خارجی دیگری نیز وجود داشت در ساعت ۱۶:۱۵ پس از اتمام کلیه امورات قانونی تمامی اعضای این تیم با اتوبوس فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد هتل پارسیان آزادی ترک کرد.
 مهر: کاروان تیم النصر عربستان در حالی بعد از ورود به تهران از فرودگاه امام خمینی عازم هتل آزادی شد که مربی دروازه‌بان‌های این تیم عربستانی بدون گذرنامه به ایران آمده بود!

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، کاروان ۴۵ نفره النصر عربستان با پرواز اختصاصی ایرباس ۳۲۰ ساعت ۱۵ عصر امروز و بدون تاخیر در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین  نشست و در شرایطی که پروازهای خارجی دیگری نیز وجود داشت در ساعت ۱۶:۱۵  پس از اتمام کلیه امورات قانونی تمامی اعضای این تیم با اتوبوس فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد هتل پارسیان آزادی ترک کرد.

کاروان ۴۵ نفره النصر در کمتر از ۷۰ دقیقه سوار اتوبوس شدند و این در شرایطی بود که سرخ پوشان در فرودگاه ریاض بالغ بر این دقایق امورات قانونی و اداری خود را طی کردند.

به گفته امیر علی حسینی مسئول روابط بین الملل باشگاه، یکی از اتفاقات مهم و عجیب ورود کاروان النصر به ایران  عدم موافقت با ورود «رنه هیگیتا» مربی گلرهای النصر و دروازه‌بان سرشناس سابق فوتبال جهان به تهران بود.

به گفته مسئول روابط بین الملل باشگاه، هیگیتا به دلیل عدم برخورداری از گذرنامه مجوز ورود به ایران را دریافت نکرد و طبق قوانین به عربستان باز می‌گردد.  هیگیتا فراموش کرده بود در این سفر مهم گذرنامه خود را به همراه خود بیاورد. پلیس گذرنامه فرودگاه نیز طبق قوانین مرسوم در همه کشورها چاره های جز مخالفت با ورود وی به تهران نداشت.

کاروان النصر پس از استقرار در هتل آزادی ساعت ۱۸:۳۰  در ورزشگاه آزادی تمرین خواهد کرد و کنفرانس خبری سرمربی این تیم نیز در آزادی برگزار می‌شود. النصری‌ها دقایقی پس از اسکان در هتل آزادی با اتوبوس راهی  ورزشگاه آزادی خواهند شد.

تیمهای فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان فردا چهارشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۳ بر صفر به سود النصر به پایان رسیده بود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
0
1
این ها را که دعوت کرده به ایران اینها وهابی های
هستند که برادران مسلمان یمنی وبحرینی را بدون
دلیل می کشند در برهه نباید به این کشور های
حامی تروریستی اجازه ورود به کشور را داد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار