کد خبر: 712351
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
یک گروه تروریستی در پیامی تصویری ضمن بر عهده گرفتن مسؤولیت حمله شب گذشته به مرزبانان ایرانی از ادامه حملات خود به نیروهای ایرانی خبر داده است.
مشرق: گروه تروریستی «انصار الفرقان» مسؤولیت حمله به ۸ تن از ماموران مرزی جمهوری اسلامی ایران در شرق کشور را بر عهده گرفت.

«ابوحفص بلوچی» سخنگوی گروه تروریستی انصار الفرقان در پیامی تصویری ضمن بر عهده گرفتن مسؤولیت این حمله از ادامه حملات خود به نیروهای ایرانی خبر داده است.



این تکفیری ضمن ابراز خرسندی از این عملیات تاکید کرد که جهاد همچنان ادامه خواهد داشت.



گروه تروریستی انصار الفرقان از یکدست شدن دو گروه تروریستی الفرقان و جنبش الانصار شکل گرفته است.رهبری گروه تکفیری الفرقان را «مولوی صلاح الدین» و جنبش الانصار را ابوحفص بلوچی بر عهده دارند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
0
5
عمر این ملعون هم امروز فرداست به پایان رسیده وبه درک واصل شود.
عاشق ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
0
4
بر روح بلند این هشت پاسدار مرزهای سرزمین مقدس ما ایران پاینده ی مان درود بیکران می فرستم و به خانواده های گرانقدر این دلاوران می گویم: ما نیز در غمتان شریکیم چرا که هشت برادرمان را از دست دادیم. اربابان این تروریست های مزد بگیر که کارشان خنجر از پشت زدن است یادشان رفته یا نمی دانند که آن منطقه تبار رستم دستان ماست سیستان و بلوچستان خطه ی دلاور مردان و شیر زنانی است که در طول تاریخ ایران زمین از جان خود برای میهن گذشتند. البته این ویژگی همه ی ما ایرانی هاست که میهن دوستیم. خون پاک دانایی فر نازنینمان را ریختند . چه شد؟ هشت عاشق دیگر جایش را گرفتند و هزاران عاشق دیگر درصف هستند . هشت سال جنگ نابرابر که به گفته ی بسیاری از کارشناسان غربی ، جنگی که جهان در یک سو بود و ایران تنها و بی کس در یک سو . نتیجه چه شد؟ صدام ملعون و کشور های حامیش چه سرنوشتی پیدا کردند؟ اربابان این آدمکشان جنایتکار که خون پاک این هشت برادرمان را ناجوانمردانه ریختند بدانند که ما ایرانیان اهل جنگیم از روبه رو و نه از پشت جنجر زدن و در رفتن . مردانه می ایستیم و تا پای جان برای پاسداری از میهن خود می رزمیم. اربابان این آدم کشان مزدور و وحشی بدانند بهای سنگینی یرای این کار کثیفشان خواهند پرداخت و ما ایرانیان تا پای جان برای امنیت و استقلال سرزمین مان ایستاده ایم. یاد این هشت برادر + دانایی فر نازنین را گرامی می داریم . چو ایران نباشد تن من مباد
م ش ف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
1
فاین تذهبون
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار