کد خبر: 711316
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
سردار نقدي در پيام روز جمهوري اسلامي خطاب به بسيجيان:
آنچه شيطان بزرگ را در فشار قرار داده و وزير خارجه منحوسش را وادار كرده در ظرف مدت كوتاهي 60بار عرض اقيانوس اطلس را طي كند و وزراي كشورهايي را كه براي هر دقيقه صحبت با وزير خارجه هر كشوري امتيازات زيادي ميگيرند وادار كرده مرتبا گرد هم آيند و روزهاي طولاني وقت خود را به مذاكره با مقامات ايراني سپري كنند، خطر بمب هسته اي نيست بلكه تلاش براي پيدا كردن راهي براي نفوذ در جمهوري اسلامي است .

سردار سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي به مناسبت 12 فروردين سالروز استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي حطاب به بسييجيان پيامي را منتشر كرد؛ متن پيام رييس سازمان بسيج مستضعفين به شرح زير مي آيد:  
  بسم الله الرحمن الرحيم


ألم تر كيف ضرب اللّه مثلاً كلمه طيبه كشجره طيبه اصلُها ثابت و فرعُها في السماء تؤتي اُكلها كل حين باذن ربّها


شكر بي پايان و حمد وسپاس به پيشگاه خداوندي كه نعمت جمهوري اسلامي رابه ما ارزاني داشت و نظامي را كه همه مستكبران شرقي و غربي براي پايان آن ابتداروز شمار وبعد ماه شمار تعيين مي كردند و تمام امكانات مادي و معنوي خود را براي تخريب و نابودي آن بكار بستند در تمامي طوفان هاي حوادث محافظت كرد، روز به روز آنرا اعتلا بخشيد و در اوج اقتدار و سربلندي به 36سالگي رساند.


درود بر ارواح  مطهر امام و شهيدان و ايثارگراني كه اين موهبت الهي نتيجه فداكاري ها و ايثار و گذشت آنان از لذايذ دنياست.


جمهوري اسلامي در حالي به سي و هفتمين سال خود پاميگذارد كه نهال برومند آن به بار نشسته و هر شاخه آن ميوه هايي شيرين به ملت ايران و جامعه بشري ارزاني داشته است.


با وجود همه دشمني ها و توطئه هاي رنگارنگ قدرت هاي شيطاني، در سايه امنيت بي نظير حاكم بر كشور،ملت ما هر روز شاهد  پيشرفت ها و دستاوردهاي جديد و افتخار آميزي است كه شگفتي جهان را برانگيخته است.


در پرتو رهبري الهي امام خامنه اي همانگونه كه امام خميني فرموده بود، اسلام سنگرهاي كليدي جهان را يكي پس ازديگري فتح مي كند و جهان اسلام هر روز به تحقق وصيت امام خميني كه فرمود:


"بسوي يك حكومت اسلامي با جمهوري هاي آزاد و مستقل پيش رويد" نزديكتر مي شود، امروز ديگر اين يك شعار و تنها يك  آرزو نيست، اين وصيت اكنون واقعيتي انكار ناپذير و در حال تحقق است كه ظهور  آنرا درتحولات عراق، سوريه، لبنان، فلسطين، يمن و... مي توان بوضوح مشاهده كرد.


سياست هاي حكيمانه و تدابير الهي امام خامنه اي سياست هاي  استعماري و استثمارگرانه استكبار را به بن بست كشانده است و كار را به جايي رسانده كه تنها راه حسابگرانه وامكانپذير براي شيطان بزرگ تسليم برابر جمهوري اسلامي است.


هر چند دشمن تلاش مي كند القاء كند كه جمهوري اسلامي در تنگنا قرار گرفته و وادار به مذاكره شده اما حقيقت چيز ديگري است، آنچه شيطان بزرگ را در فشار قرار داده و وزير خارجه منحوسش را وادار كرده در ظرف مدت كوتاهي 60 بار عرض اقيانوس اطلس را طي كند و وزراي كشورهايي را كه براي هر دقيقه صحبت با وزير خارجه هر كشوري امتيازات زيادي مي گيرند وادار كرده مرتبا گرد هم آيند و روزهاي طولاني وقت خود را به مذاكره با مقامات ايراني سپري كنند، خطر بمب هسته اي نيست بلكه تلاش براي پيدا كردن راهي براي نفوذ در جمهوري اسلامي است.


براي كشورهايي كه زرادخانه هايي مملو از هزاران بمب اتمي را در اختيار دارند و توليد بيشتر از اين تعداد هم براي آنها براحتي توليد بستني است وجود چند بمب هسته اي چه خطري مي تواند داشته باشد؟


آنها از نفوذ روز افزون نداي عدالتخواهانه و فرياد آزاديخواهانه اسلام كه ملت ها را به صحنه آورده و كاخ هاي ظلم آنها را به لرزه درآورده و دست هاي باز آنان براي چپاولگري آنها را بسته است وحشت زده اند.


اين جمهوري اسلامي نيست كه تحت فشار است، نهايت توانمندي شيطان بزرگ امريكا براي فشار به ما همين تحريم هاست كه اگر اراده اي باشد براحتي قابل دور زدن و خنثي سازي است. اين دشمن است كه تحت فشار است، اين ابرقدرت ها هستند كه در مقابل امواج عظيم بيداري ملت ها دست بسته اند و هيچ كاري از آنها ساخته نيست.


اين آمريكاي جنايتكار و مستكبران هستند كه در مقابل  تحولات شگرف در جغرافياي سياسي جهان بويژه قلب جهان يعني غرب آسيا درمانده و ذليل اند و 36 سال است در اين منطقه جز بازنده ي حسرت زده نقشي به آنها داده نمي شود.


براي متوهماني كه  مي پندارند امروز جمهوري اسلامي در تنگناست و راهي جز كوتاه آمدن در مقابل قدرت ها ندارد در سال هاي نزديك و با انتشار اسناد دروني شيطان بزرگ ثابت خواهد شد كه آنها در چه شرايط سخت و در چه لبه پرتگاهي به مذاكره با جمهوري اسلامي رو آورده اند.هرچند براي آنها كه از حداقل هوش سياسي برخوردارند همه چيز روشن و واضح است.


نگاهي گذرا به وضعيت وخيم و بحراني اقتصاد كشورهاي غربي بويژه آمريكا و كوتاه شدن دست آنها  از منابع بسياري  كشورهاي به پاخواسته، مروري بر شكاف هاي عظيم اجتماعي و ناامني ها و شورش هاي روز به روز درحال توسعه در غرب، واگرايي شديد قومي، نژادي و مذهبي، روند منفي جمعيت و انقراض نژادي و نسلي، بن بست گفتماني در عرصه فكري و فرهنگي در كنار پيشروي برق آساي انديشه و مرام اسلامي در غرب و نفوذ روز افزون انقلاب اسلامي در جهان و امواج عظيم بيداري اسلامي، شكست هاي پي در پي و بروز ناتواني نيروهاي نظامي غرب، توسل گسترده آنها به شكنجه گاه هاي قرون وسطايي كشتار وسيع كودكان و زنان بي دفاع، متوسل شدن آمريكا به راه اندازي  شركتهاي امنيتي متشكل از جانيان و قاچاقچيان حرفه اي و حمايت  آشكار از خشن ترين ترويست ها و جنايتكارترين ديكتاتورها، دستپاچگي آنها براي فرار از سقوط حتمي را برملا مي كند و نشان ميدهد چرا اين جنايتكاران كه جز زبان زور با كسي صحبت نمي كنند اموز اينگونه براي مذاكره حريصند.


برادران و خواهران بسيجي،


آنچه دشمن را اينگونه خوار و درمانده كرده ايمان و نفوذ ناپذيري و الگو شدن شما براي ملت هاست، آنچه شياطين از آن واهمه دارند شكوه ولايتمداري شما و پيروي محض مسلمانان از ولايت است. بمب هسته اي كه آنها را وحشتزده كرده است پيشروي سريع انقلاب و گسترش روز افزون انديشه و عمل بسيجي است.


بايد كمربندها را ببنديم، مبادا در اين لحظات سرنوشت ساز و در آستانه پيروزي هاي عظيم امت اسلام سست شويم و اين ميراث  عظيم حاصل خون شهيدان و خون دل ايثارگران و اولياء بزرگ الهي را بر باد دهيم.


اصلي ترين رسالت ما در اين ميدان كارزار كه سرنوشت بشريت را تعيين خواهد كرد استحكام هرچه بيشتر نظام مقدس جمهوري اسلامي است نظامي كه بر دو اصل استوار است كلمه توحيد و توحيد كلمه.


اين همان چيزي است كه ولي امرمان امسال را بدان ناميدند "همدلي و همزباني دولت و ملت "كه عباره اخراي همين دو اصل است. وحدت كلمه دولت كارگزار با ملت كه كارفرماي اوست و بالعكس.


چنين" همدلي و وحدت كلمه اي "جز براساس "كلمه توحيد" امكانپذير نيست يعني همان جمله معروف امام خميني كه فرمودند: " ميزان رأي ملت است و ملت اسلام را ميخواهد"


در مورد شعار سال و وظايف ما مطالب بيشتري بايد بيان شود كه به جهت اهميت آن در بيان جداگانه اي به عرض خواهم رساند.


برادران و خواهران بسيجي ؛


رسالت مهم امسال ما همانگونه كه امام خامنه اي عزيز در روز  آغاز سال در بارگاه امام رضا (ع)  فرمودند، تحكيم نظام بر پايه چهار ركن اصلي نماز، زكات، امربه معروف و نهي از منكر است.


نياز مشترك براي ايفاي تمامي  اين رسالت ها وجود انسانهاي مومن و ساخته شده است امروز تمام پيروزي ها و پيشرفت هاي اساسي ما مرهون وجود چنين انسان هايي است و وهرجا عقب ماندگي و مشكلي مشاهده مي شود از كمبود همين انسان هاست.


برادران و خواهران عزيز بسيجي ؛


اين روزها با مراجعات مكرر شما براي درخواست اعزام به جبهه هاي جهاد نظامي مواجه  هستيم، به فضل پروردگار اين جبهه ها مملو از مجاهدان بومي  همان مناطق است وامروز نيازي به حضور شما نيست.


تحميل جنگ به مردم يمن هم انشاءالله نتيجه اي جزسرنوشت صدام براي متجاوزان در پي  نخواهد داشت و آمريكا كه عامل مستقيم اين جنايت است با از دست دادن عروسك كوكي خود، آل سعود براي هميشه از منطقه طرد خواهد شد.


آنچه بيش از هرچيز مجاهدان اين جبهه ها را دلگرم مي كند و پيروزي آنان را سرعت مي بخشد استحكام جمهوري اسلامي  و تكامل اين الگوي رهايي بخش است.


برماست با تقويت كار در حلقه هاي تربيتي صالحين و با تاكيد بر نماز و زكات با تقويت ارتباط با ولايت و  توسعه انس با قران و سيره شهيدان خود را بسازيم.


به بركت خون شهيدان بحمد الله امروز ميدان مبارزه با غارتگران بين المللي و دنباله هاي آنان رزمنده كم ندارد، بلكه نيازمند كادرهاي خود ساخته و همه جانبه ايست كه بتوانند از ظرفيت هاي عظيم به ميدان آمده بهره گيرند، و اين يعني ضرورت كار تربيتي و كادر سازي.

نقش آفريني جدي تردر عرصه هاي انقلاب جهاني اسلام آمادگي هاي ييشتري را مي طلبد و بعد از خود سازي و تربيت معنوي و معرفتي نيازمند ساختن جامعه اي الگوست.


چنين جامعه اي جز با مبارزه بي امان  با ناهنجاري ها و اهتمام جدي به ترويج و مطالبه نيكي ها يعني بدون اصالت دادن به دو ركن امر به معروف ونهي از منكر در زندگي اجتماعي ساخته نخواهد شد.


بديهي است در اين زمينه بايد نگاهي همه جانبه به معروفات در تمام جنبه هاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و... داشته باشيم، معروفات را با اولويت بندي ترويج و نهادينه كنيم و منكرات را با همان اولويتي كه ولايت تعيين فرمودند از جامعه پاك كنيم.


از جمله اين اولويتها، پاسداري از استقلال وعزت ملي، مشاركت در تحقق اقتصاد مقاومتي، طرد ام الفساد اجتماعي يعني رسانه هاي فاسد بيگانه، حمايت از محرومان وخدمت به مردم و پر كردن شكاف هاي اجتماعي و اقتصادي است.


اينها تكاليف امروز ماست و عمل به آن عمل مسير رسيدن به ميدان هاي بزرگتر را هموار مي كند. با عمل مخلصانه مطمئن باشيم نوبت نقش آفريني ما در صحنه هاي جهاد شهادت طلبانه هم بزودي خواهد رسيد، محو اسرائيل موضوعي غير قابل  مذاكره است آزادي فلسطين عزيز هدف قطعي ماست، بحمدالله عالم هر روز براي تحقق اين هدف آماده تر مي شود، ما هم بايد خود را براي ايفاي نقش سرنوشت ساز در اين ميدان هر روز  آماده تر كنيم.

منبع: پايگاه اينترنتي بسيج 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
0
0
مرگ بر آمریکا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار