کد خبر: 711264
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
مارتین اسکورسیزی ممکن است کارگردانی فیلم «مکبث» را انجام دهد.
 
خبرگزاری مهر: مارتین اسکورسیزی ممکن است کارگردانی فیلم «مکبث» را انجام دهد.
 
کنت برانا و مارتین اسکورسیزی در حال بررسی ساخت فیلمی بر مبنای نسخه تئاتری «مکبث» هستند. این نمایش در سال ۲۰۱۳ در جشنواره بین المللی منچستر اجرا شده بود.
 
کنت برانا کارگردان سینما و تئاتر بریتانیایی با گفتن این مساله افزود: همه چیز در حالی شکل می گیرد که آقای اسکورسیزی بخواهد فیلمی بر مبنای این تولید بسازد. او گفت همه چیز به نظر اسکورسیزی بستگی دارد و او به نوبه خودش خیلی خیلی امیدوار است که این اتفاق بیفتد.
 
طبیعت و ماهیت این فیلم هنوز روشن نیست اما به گفته برانا از اسکورسیزی دعوت شده تا این فیلم را هر طور باب میل خودش است، جلو ببرد.
 
این اجرای «مکبث» که به کارگردانی کنت برانا و راب اشفورد انجام شد با اقبال منتقدان روبه رو شد و فیلمی از این نمایش در تابستان ۲۰۱۳ در سینماها به نمایش درآمد. سر کنت برانا با اجرای «مکبث» موفق شد سه جایزه از جوایز تئاتر منچستر را از آن خود کند. این نمایش جایزه بهترین تولید را دریافت کرد و برانا نیز با بازی در نقش مکبث جایزه بهترین بازیگر مرد و رای فیرون نیز با بازی در نقش مکداف جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد را بردند.
 
با وجود این اسکورسیزی فعلا خیلی مشغول است. او اکنون در حال فیلمبرداری درام «سکوت» در تایوان است، در حالی که برانا نیاز دارد زودتر ترتیب تولید فیلم را بدهد. در عین حال قرارست نسخه جدیدی از «مکبث» با بازی مایکل فاسبندر و ماریون کوتیار به کارگردانی جیسون کورتسل امسال به نمایش درآید.
 
کنت برانا با فیلم «سیندرلا» فعلا در باکس آفیس جهانی جایگاه موفقی دارد و نسخه زنده این انیمیشن به یادماندنی، با اقبال روبه رو شده است.
 
کنت چارلز برانا ۵۴ ساله، بازیگر و کارگردان ایرلندی است. او برای کارگردانی نسخه سینمایی چندین نمایشنامه از ویلیام شکسپیر از جمله «هنری ششم» (۱۹۸۹) شهرتی جهانی کسب کرد. برانا علاوه بر کارگردانی «هنری ششم» در نقش اول آن نیز به عنوان بازیگر ظاهر شد و برای بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین کارگردان نامزد جایزه اسکار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار