کد خبر: 711185
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
سخنگوی سازمان آتشن‌شانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق مرگبار یک ساختمان مسکونی در خیابان دماوند خبر داد.
 ایسنا: سخنگوی سازمان آتشن‌شانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق مرگبار یک ساختمان مسکونی در خیابان دماوند خبر داد.
 
سیدجلال ملکی در تشریح جزیئات این خبر گفت:‌ در ساعت 12:05 ظهر امروز یک مورد حادثه حریق به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چهار ایستگاه به همراه تشک نجات، خودروی تجهیزات تنفسی و نردبان به محل حادثه واقع در خیابان دماوند، خیابان محمودی اعزام کرد.
 
وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه اظهار کرد: محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه 10 واحدی بود و پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک واحد 100 متری در طبقه پنجم این ساختمان دچار حریق و کاملا شعله‌ور شده است.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به واحد مجاور بود، گفت: بر اساس گزارش‌های اولیه دو تن در شعله‌های آتش محبوس شده بودند و به همین دلیل آتش‌نشانان همراه با اجرای عملیات اطفای حریق،‌ عملیات نجات را نیز در دستور کار خود قرار دادند.
 
ملکی با بیان اینکه یک پیرمرد 80 ساله موفق به نجات خود از شعله‌های آتش شد، گفت: آتش نشانان اقدامات خود برای نجات نفر دوم را نیز آغاز کردند که پس از مدتی پیرزن حدود 70 ساله را از میان شعله‌های آتش خارج کرده و به عوامل اوژانس مستقر در محل تحویل دادند، اما آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ این زن را به دلیل شدت جراحت ناشی از سوختگی و نیز دودگرفتگی در همان دقایق نخست حادثه اعلام کردند.
 
وی با بیان اینکه آتش نشانان در این واحد اطفای حریق کرده و پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند، گفت:‌ علت حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار