کد خبر: 710976
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر محرومیت‌ها، مصدومیت‌ها و مشکلاتی که در پرسپولیس وجود داشت نتوانستیم تیم کاملی داشته باشیم و در بسیاری از بازی‌ها نیز با بدشانسی و بدبیاری به حقمان نرسیدیم.
 مهر: حمید درخشان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: سال گذشته با همه خاطرات تلخ و شیرینش گذشت و در سال جدید بهترین‌ها را برای پرسپولیس و هواداران میلیونی‌اش از خداوند آرزو می‌کنم. امیدوارم در سال جدید بدبیاری‌ها و بدشانسی‌های گذشته را نداشته باشیم و بتوانیم با کسب بهترین نتایج، نزد هواداران سربلند بوده و آنها را همواره خوشحال و سرحال ببینیم.

وی درباره برنامه‌های پرسپولیس، تاکید کرد: تمرینات را طبق برنامه اعلام شده آغاز می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد با شروع سال نو در رقابت‌های لیگ و باشگاه‌های آسیا نتایج مطلوبی کسب کرده و انشا‌ءالله روند خوبی را در پیش بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: ما واقعا بواسطه محرومیت‌ها، مصدومیت‌ها و مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم تیم کاملی داشته باشیم و در بسیاری از بازی‌ها نیز با بدشانسی و بدبیاری به حقمان نرسیدیم. این یک واقعیت است و امیدوارم در سال جدید فارغ از چنین مشکلاتی بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار