کد خبر: 710226
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
مدیر فرودگاه همدان از آغاز پرواز دبی از فرودگاه همدان خبر داد که از اين پس هر هفته دو پرواز از فرودگاه همدان به دبی انجام می‏‌شود.

مدیر فرودگاه همدان از آغاز پرواز دبی از فرودگاه همدان خبر داد که از اين پس هر هفته دو پرواز از فرودگاه همدان به دبی انجام می‏‌شود.

علی‌ کیخا، گفت: پرواز دبی از فرودگاه همدان با پیگیری‌های استاندار همدان برقرار شد و نخستین پرواز از اين فرودگاه هم صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه هر هفته دو پرواز از فرودگاه همدان به سمت دبی انجام میشود، افزود: این پروازها در روزهای دوشنبه ساعت 12 و روز پنجشنبه ساعت 18:45 از فرودگاه همدان به مقصد دبی پرواز میکند.

کیخا با بیان اینکه شرکت خارجی فلای دبی به عنوان عامل برقراری این پروازها انتخاب شده است، ادامه داد: ناوگان هوایی این شرکت دو سال عمر داشته و هواپیماهای مورد استفاده برای این پرواز ساخت سال 2013 است، همچنین هواپیمای بوئینگ 737 با ظرفیت 162 نفر پرواز همدان به دبی را انجام میدهد.

وی قیمت بلیت پرواز همدان-دبی را 210 دلار اعلام کرد و گفت: برقراری این پرواز در راستای اهداف بلندمدت فرودگاه همدان برای افزایش ترافیک هوایی بوده و امیدواریم استقبال مردم به گونه‌ای باشد که بتوانیم پروازهای همدان به دبی را پایدار داشته باشیم.

مدیر فرودگاه همدان با تاکید بر اینکه فرودگاه یکی از زیرساختهای مهم برای توسعه محسوب میشود، افزود: از سالهای گذشته پیگیری‌های لازم برای برقراری پروازهای متعدد از فرودگاه همدان انجام شده و امروز نیز شاهد به ثمر رسیدن بخشی از پیگیریها هستیم.

وی افزایش تعداد پروازها از فرودگاه همدان را یکی از اهداف مهم در سال آینده دانست و ادامه داد: تاکنون پروازهای کیش، مشهد، حج تمتع و دبی از فرودگاه همدان برقرار شده و به دنبال این هستیم تا پروازهای ترکیه و عتبات عالیات را از فرودگاه همدان برقرار کنیم.

 

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
0
0
سلام با تشکر از زحمات شما، امیدوارم که پرواز ها روز به روز بهتر و بیشتر شود طوریکه در حد و اندازه نام بزرگ همدان باشه
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
0
امیدواریم هرچه زود تر این پرواز ها صورت بگیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
همدان باید به تهران و عراق و ترکیه هم پرواز داشته باشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار