کد خبر: 710173
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
رئيس هيئت ورزش روستايي، بازي‌هاي بومي و محلي استان البرز از راه‌اندازي خانه ورزش در روستاهاي البرز خبر داد.

رئيس هيئت ورزش روستايي، بازي‌هاي بومي و محلي استان البرز از راه‌اندازي خانه ورزش در روستاهاي البرز خبر داد.

نادر سليماني با بيان اينكه براي دستيابي به اهداف از پيش تعيين شده در امر ورزش بايد تهيه و تأمين امكانات سخت‌افزاري در دستور كار باشد، گفت: با توجه به اينكه بزرگ‌ترين‌ طرح‌هاي كارشناسي‌شده و علمي بدون در اختيار داشتن امكانات سخت‌افزاري مانند فضاهاي اختصاصي و آموزشي اجرايي نمي‌شود، اختصاص يك سالن و فضاي ويژه براي اين هيئت ضروري است.

وي با بيان اينكه بايد براي بهبود امر ورزش در البرز از نيروهاي متخصص و صاحب‌نظر بهره‌ كافي را برد، افزود: استفاده از تجربيات پيشكسوتان و صاحب‌نظران از جمله مهم‌ترين عوامل پيشرفت ورزش استان است كه بايد مدنظر قرار گيرد.

رئيس هيئت ورزش روستايي البرز با اشاره به اينكه بانوان نقش مهم و اساسي را در جامعه ايفا مي‌كنند، ادامه داد: بايد نسبت به بهبود ورزش بانوان در استان از جمله ورزش روستايي اهتمام داشت.

سليماني با بيان اينكه مشكلات اقتصادي موجود در كشور شامل حوزه ورزش و هيئت‌هاي ورزشي نيز شده است، گفت: براي تأمين منابع مالي خود بايد از سرمايه بخش خصوصي و اسپانسرها استفاده كرد و متكي به دولت و منابع دولتي نبود.

وي با اشاره به اينكه با توجه به تغيير در نوع زندگي روستاها و رفتن به سمت و سوي تكنولوژي و ماشيني شدن نياز است توجه ويژه‌اي به توسعه ورزش روستايي انجام شود، افزود: حمايت از برگزاري مسابقات، جشنواره‌هاي ورزشي و بازي‌هاي بومي محلي از جمله عوامل كمك‌كننده و بهبود ورزش روستايي در استان است.

رئيس هيئت ورزش روستايي البرز با تأكيد بر اينكه خانه ورزش در روستاهاي البرز راه‌اندازي مي‌شود، ادامه داد: بايد برنامه‌ريزي نسبت به شناسايي تقويت ورزش در روستاها صورت گيرد و موجبات نشاط و تقويت ورزش در روستاها فراهم شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار