کد خبر: 709985
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۷
پاسخ مدير شبكه ۳ به نامه وزير بهداشت
درباره قضاوت‌ها نسبت به سريال مهران مديري، مردم خود بهترين نظارت‌كنندگان هستند و مي‌دانند كه نيت اصلي صداوسيما و ديگران ايجاد فضاي شادي و نشاط است.
درباره قضاوت‌ها نسبت به سريال مهران مديري، مردم خود بهترين نظارت‌كنندگان هستند و مي‌دانند كه نيت اصلي صداوسيما و ديگران ايجاد فضاي شادي و نشاط است.
غلامرضا ميرحسيني مدير شبكه 3 در پاسخ به سؤالي درباره نامه وزير بهداشت به رئيس رسانه ملي كه پيرامون سريال «در حاشيه» مهران مديري و دغدغه‌هاي خود نسبت به آن نوشته شده بود، درباره اينكه احتمال دارد اين نامه در روند پخش سريال مهران مديري تأثير بگذارد يا خير، گفت: اين سريال در جدول پخش قرار گرفته است و از ششم فروردين ماه روي آنتن خواهد رفت. با اين حال كاري كه هنوز پخش نشده، نبايد ارزيابي و قضاوت شود.
مدير شبكه 3 با تأكيد بر اينكه آثار مهران مديري در فضايي طنز توليد مي‌شوند بيان كرد: مخاطب به كارهايي از اين دست با همين بينش، نگاه خواهد كرد.
وي همچنين به ديگر آثاري كه در حوزه كمدي از شبكه سوم سيما به پخش رسيده است اشاره و تصريح كرد: پيش از اين هم ما سريال‌هاي ديگري داشتيم كه «ساختمان پزشكان» ساخته سروش صحت از جمله آنهاست. اين سريال قشر روانشناس را محور خود قرار داده بود اما آيا به روانشناسان توهين شد يا مخاطبان بعد از تماشاي اين اثر نسبت به اين قشر بدبين شدند؟
ميرحسيني تأكيد كرد: دوستان و عزيزان اجازه دهند تا سريال به پخش برسد و بعد مردم خود بهترين قضاوت را خواهند داشت.
اين سريال مثل تمامي آثار مهران مديري در فضايي طنز به موضوعات مختلف اجتماع مي‌پردازد و قرار است از ششم فروردين ماه ۹۴ روي آنتن شبكه سوم سيما برود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار