کد خبر: 709968
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳
كمتر كسي است برخورد جماعتي با علي مطهري را تحسين كند و از آن حمايت كند، چراكه تندروي در هر مكان و موقعيتي عليه هر فردي كه باشد باعث جريحه‌دار شدن احساسات عمومي و آسيب به منافع مي‌شود.
كمتر كسي است برخورد جماعتي با علي مطهري را تحسين كند و از آن حمايت كند، چراكه تندروي در هر مكان و موقعيتي عليه هر فردي كه باشد باعث جريحه‌دار شدن احساسات عمومي و آسيب به منافع مي‌شود.
اما در اين ميان گروهي دست به حمايت همه‌جانبه از مطهري زده‌اند كه دامن آنها آلوده به خون دهها تن از جوانان اين مرز و بوم در فتنه سال 88 است؛ افرادي كه با اتهام‌زني عليه نظام هشت ماه تمام كشور را دستخوش بحران و خيابان‌هاي پايتخت را صحنه آشوب و اغتشاش كردند و حال بدون عذرخواهي در تدارك غائله‌اي ديگر عليه نظام هستند.  جماعت تجديدنظرطلب امروز در حالي به دفاع تمام قد از علي مطهري مي‌پردازند كه كارنامه آنها سراسر تندروي و افراطي‌گري عليه مردم و حاكميت است.  نكته قابل تأمل ديگر آنكه، در كنار جريان مدعي اصلاحات افرادي مشهور با جايگاه حقوقي لب به دفاع از مطهري گشوده‌اند كه در گذشته برحسب وظيفه قانوني بايد اعلام موضع مي‌كردند و ترجيح دادند سكوت اختيار كنند، حال اكنون در موضوع حمله به علي مطهري كه موضوعي غير مرتبط با حوزه كاري آنهاست حاضر شده‌اند به تيتر يك روزنامه‌ها‌ تبديل شوند.  يكي از اين افراد حميد انصاري، قائم‌مقام مؤسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام است كه برخلاف رويه وارد چنين موضوعي شد. آن هم در حالي كه اين فرد بر اساس قانون موظف است نسبت به اقداماتي كه منجر به توهين و تحريف حضرت امام و انديشه و آراي ايشان مي‌شود، واكنش نشان دهد اما آنچنان كه بارها اشاره شده وي و ساير مسئولان اين مؤسسه در مقابل دهها اقدام ساختارشكنانه جماعت تجديدنظرطلب نسبت به ساحت حضرت امام سكوت محض كرده و حتي پس از آن با رفتار خود از آن دفاع هم كرده‌اند.
همچنين آقاي انصاري و دوستانشان در مقابل تحريف انديشه‌هاي حضرت امام توسط برخي ديگر از وابستگان به طيف مدعي اصلاح‌طلبي هم هيچ‌گاه حاضر به اعلام موضع نشده‌اند.
حال چگونه مي‌توان اين معادله را حل كرد كه اين فرد كه ماه‌ها انجام تكليف و وظيفه قانوني را بر زمين گذاشته و حاضر به بيان حمايت از شخصيت و انديشه‌هاي حضرت امام نشده امروز به دفاع از علي مطهري مي‌پردازد؟
آيا نبايد از آقاي انصاري و دوستانشان خواست تا از اين پس موضوعات را اصلي فرعي كنند و بعد به صحنه بيايند؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار