کد خبر: 709244
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
نماینده مردم تهران از نامه نمایندگان مجلس به رئیس‌ قوه قضائیه برای پیگیری حقوقی اظهارات یونسی خبر داد و گفت: مواضع وی درباره عراق، موضع جمهوری اسلامی ایران نبوده و نیست.

جوان آنلاين: محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنيم با اشاره به اظهارات اخیر یونسی، گفت: حتماً طی نامه‌‌‌ای به آیت‌لله لاریجانی رئیس قوه قضائیه، پیگیری حقوقی اظهارات آقای یونسی را از دستگاه قضائی مطالبه خواهیم کرد چرا که این اولین بار نیست که آقای یونسی، منافع ملی و مصالح عالیه نظام را مورد توجه قرار نمی‌دهد.

وی گفت: حتماً باید مدعی‌العموم ورود کرده و با اظهارات نامناسب و غیرقابل قبول، یونسی برخورد کند چرا که اظهارات وی درباره موضع رهبر معظم انقلاب، مردم، دولت و مجلس و نظام جمهوری اسلامی ایران نبوده و نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین گفت: در گفت‌وگوهای رسانه‌‌‌ای، نمایندگان مجلس از آقای روحانی خواسته‌اند که یونسی را فوراً برکنار کند که این درخواست در راستای کمک به موفقیت دولت انجام شده است اما قرار است نمایندگان مجلس در نامه‌ رسمی به آقای روحانی، خواستار برکناری یونسی شوند.

کوثری گفت: اگر یونسی فرد ناآگاهی بود، می‌توانستیم بگویم آن حرف‌های نادرست از روی بی اطلاعی بوده اما ایشان در دوره‌ای وزیر اطلاعات بوده و سیاست‌های کلان نظام را می‌داند و نسبت به آن مطلع است؛ لذا بنده قبول ندارم که برخی بگویند یونسی نمی‌داند چه می‌گوید؟، اتقاقا وی خوب می‌داند چه می‌گوید و ما بر همین اساس، حساسیت‌مان بیشتر شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
0
1
واي بر حال اين ملت مظلوم كه اين فرد وزير اطلاعاتش بوده است!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
0
1
مأمور است و معذور!؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار