کد خبر: 708869
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف رانندگی مرگبار در خیابان سیمون بولیوار خبر داد.و گفت :علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.
مهر: سید جلال ملکی درباره علت وقوع این حادثه دلخراش گفت : وقوع حادثه رانندگی در ساعت ۱:۳۸ بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی عوامل ایستگاه ۱۹۴ را به محل حادثه در سیمون بولیوار، خیابان معین اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد یک دستگاه سواری پراید به شدت با یک دستگاه پژو ۲۰۶ برخورد کرده و پس از آن از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با تابلوی راهنمایی و رانندگی متوقف شده است.

ملکی با اشاره به شعله ور شدن موتور این خودرو گفت: تا پیش از رسیدن آتش نشانان شهروندان راننده این خودرو را که زنی ۲۸ ساله بود از درون کابین پراید خارج کرده بودند که آتش نشانان نیز پس از حضور در محل اقدام به ایمن سازی و اطفای حریق کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به تحویل این زن به عوامل اورژانس گفت: تکنسین‌های اورژانس پس از بررسی علایم حیاتی مرگ این زن را به علت شدت جراحات وارده تایید کردند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور اعلام خواهد شد گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت ۲:۸ به عملیات خود پایان دادند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
0
اين آقاي ميرخاني، وكيل مدافع و همه كاره خودروسازها حالا جواب بدهد! اين خودرو اگر غيراز پرايد بود، آيا جوان نگون‌بخت به پرپر ميشد؟ ...پريشب در گفتگوي خبري مقصر تصادفات و ناايمني خودروها را عدم برخورد پليس راهور عنوان ميكرد!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار