کد خبر: 708572
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
یکی از «نیروهای بسیج مردمی عراق» پس از به اسارت گرفتن عناصر گروهک داعش، با بیسیم آنها با سرکرده آن گروهک تروریستی گفت‌و‌گو کرد.

خبرگزاری فارس: شبکه تلویزیونی العراقیه در راستای پوشش خبری روند نبرد جاری در عراق با انتشار فیلمی از گفت‌وگوی بین یکی از نیروهای «بسیج مردمی» (الحشد الشعبی) و یکی از سرکردگان تروریست‌های داعش، دروغ پردازی‌های رسانه‌های حامی تروریست‌ها را رسوا کرد.

بر اساس این گزارش، نیروهای بسیج مردمی عراق پس از پاکسازی بسیاری از مناطق تحت سیطره گروهک تروریستی داعش، خودروی «سانتافه» با سه سرنشین داعشی را به غنیمت گرفتند. یکی از نیروهای گردان‌های «اهل الحق» از دستگاه بیسیم یکی از عناصر تروریستی با سرکرده داعشی آنها گفت‌‌وگو کرد.

بخشی از این گفت‌‌وگو به شرح زیر است:

نیروی عصائب: سید ادیب هستم از گردان‌های العصائب. ما اکنون در منطقه ابو عجیل هستیم. از منطقه الدور به سمت ابو عجیل آمدیم. تو الآن کجایی؟ شیخ شما کشته شد. احمد ابو دور هم کشته شد. این خودوری سانتافه شما هم اکنون در اختیار ماست و سه تن از عناصر داعشی شما هم به همراه دستگاه‌های ارتباطی‌شان نزد ما هستند.

داعشی: به سوی شما آمده‌ایم..

نیروی عصائب: ما سربازان خدا در زمین و پیروان حضرت محمد» (ص) حبیب خدا هستیم.

داعشی به خدا سوگند به نبرد شما آمدیم. به خدای کعبه سوگند وجبی از خاک مسلمانان را نخواهیم داد... کشته‌های شما در آتش هستند و کشته‌های ما در بهشت. یا به شهادت می‌رسیم یا پیروز می‌شویم.

نیروی عصائب: این روایت دروغ است.. ما اکنون نزدیک به 75 کیلومتر مربع از زمین‌های تحت سیطره شما را آزاد کرده‌ایم. شما کجا هستید؟ چرا می‌گویید که وجبی پیشروی نکرده‌ایم؟.. دروغگویی بس است. به سوی شما آمده‌ایم و پیروزی ما در راه است.

داعشی: صدا قطع می‌شود.

نیروی عصائب: اگر ما را به شهادت تهدید می‌کنی، ما عاشق شهادتیم.

داعشی: ما با عملیات استشهادی به جنگ شما می‌آییم...

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار