کد خبر: 708368
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
خسته نباشی سردار...
در پی پایان یافتن ماموریت سردار احمدی مقدم در نیروی انتظامی، سید عزت الله ضرغامی دل‌نوشته‌ای به او تقدیم کرد.
متن کامل دل نوشته سیدعزت الله ضرغامی رئیس پیشین رسانه ملی خطاب به سردار احمدی مقدم که به صورت اختصاصی در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته، به شرح زیر است: خسته نباشی سردار... از بانه و پیرانشهر، قرارگاه حمزه و از نیروی مقاومت و لبنان تا فرماندهی نیروی انتظامی و تا همیشه... همه آنهایی که تو  را می‌شناختند نه به عنوان و یا جایگاه که به اسم «اصغر مقدم» در یادشان و جانشان نشسته ای و خوش مقام داری در نزد سوخته دلان جنگ! شمایلی که یادآور بسیجی خوشروی، خوش گوی، پر کار، ثابت قدم در مسیر ولایت است و همین کافی است.

 ایستادی و ماندی تا مدعیان دموکراسی یادبگیرند شهامت پذیرش انتقاد را، تواضع را و فروتنی را، چه سرخوشانه در آخرین مصاحبه‌ات به خودت و عملکردت 10 دادی و کیست که نداند در وانفسای کمبودها و ناملایمات‌ و تیرهای پنهان و پیدای بلا، همیشه سینه سپر کردی و برای سربازانت در مرزهای کشور بارها در خلوت گریستی و گفتی که این بچه‌ها امانت مردم‌اند و چشم و چراغ خانواده‌شان و در برابر دشمن همانی بودی که در عملیات مرصاد منافقین را مثل گربه در گونی کردی و غائله فروغ خاموش فرقه رجوی را برای همیشه ناکام و در گور کردی! با این همه، برای رسانه‌های گروهی پدری کردی و به خودت 10 دادی و این شد اسباب شادی کودکانه آنها، مانده است که تو را و مرامت را بشناسند و بدانند که شهروندان همه در برابر پلیس مقتدر و مهربان باید که راحت باشند.

«برادر اصغر» تو و هم نسل‌های تو بسیجیان پای کار هستید و خواهید بود که معطل داوری زید و امر نمی‌شوند، این عباد خدا دل در گرو تکلیف دارند و بس. الحق والانصاف که در نیروی انتظامی علی‌رغم همه نبودها و کمبودها درخشیدی و در تاریخ این نیرو از تو به عنوان فرماندهی منضبط، متخلق و کارامد و انتقادپذیر و با شرح صدر یاد خواهند کرد.

 خسته نباشی سردار... 
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
م س
|
United Arab Emirates
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
0
0
واقعاخسته نباشى سردار
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار