کد خبر: 707851
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
در دانشگاه آزاد اسلامی چه می گذرد؟
«فساد اخلاقی»، «اعتیاد» و «بی بند و باری» که در میان دانشجویان رواج یافته است، نه تنها فضای دانشجویی را از بین برده، بلکه آسیب های آن در جامعه نیز تاثیر گذار خواهد بود.
 
فیلم فساد در دانشکده هنر
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران؛ دانشکده "هنر  و معماری دانشگاه آزاد اسلامی" مدتی است که شاهد برگزاری برخی "کنسرت های مسئله دار" همراه با "رقص و آواز" است. موضوعی که بسیاری از رسانه ها نیز نسبت به آن واکنش نشان داده و با اعتراض های "گسترده" منجر به تعطیلی این کنسرت ها شدند.

بنا بر این گزارش، ریاست دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد را «مختاباد» عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران بر عهده دارد که خود نیز اظهارات و موضع گیری های جنجالی ای تاکنون داشته است. اما نگاهی به وضعیت موجود در این دانشکده و اتفاقاتی که در کنار درب ورودی این دانشکده و در کوچه کناری آن می گذرد، جای تامل بسیار زیادی دارد. «فساد اخلاقی»، «اعتیاد» و «بی بند و باری» که در میان دانشجویان رواج یافته است، نه تنها فضای دانشجویی را از بین برده بلکه آسیب های آن در جامعه نیز تاثیر گذار خواهد بود.

"بی توجهی" به وضعیت این دانشکده توسط مسئولین امر باعث شده تا روز به روز عمق "فساد" گسترده تر شده و جوانان بیشتری را آلوده خود کند.

نگاهی به فیلم زیر تنها گوشه ای از فساد را در این دانشکده نشان می دهد که به دلیل انتشار برخی از تصاویر آن از مخاطبان محترم پوزش می طلبیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار