کد خبر: 707268
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن‎مهر از ارائه وام 30 میلیون تومانی مسکن‎مهر از 16 اسفند امسال خبر داد.
فارس: احمد اصغری‎مهرآبادی عصر امروز در حاشیه افتتاح مسکن‎مهر گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تسهیلات مسکن‎مهر از 25 به 30 میلیون تومان افزایش پیدا کرد و این میزان تسهیلات از شنبه 16 اسفندماه جاری اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‎های زیرساخت خدماتی مسکن‎مهر نظیر آب، برق، گاز و فاضلاب نیاز به 5 هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار دارد که طی دو هفته گذشته یک‎هزار میلیارد تومان از سوی دولت تامین اعتبار شد.

270 هزار واحد مسکن‎مهر ابتدای سال 1394 تحویل متقاضیان می‌شود


قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن‎مهر بیان داشت: 270 هزار واحد مسکن‎مهر تا پایان سه ماهه ابتدای سال 1394 با تامین آب و برق تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فارس؛ 5 هزار و 380 واحد مسکن‎مهر طی مراسمی با حضور احمد اصغری قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، رضا مروتی معاون عمرانی استاندار گلستان، علی‎بخش رستمی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان و برخی مقامات استانی و محلی تحویل متقاضیان شد.

واحدهای مسکن‎مهر در شهرستان‎های آزادشهر، آق‎قلا، بندرترکمن، علی‎آبادکتول، کردکوی، کلاله، گرگان، گنبدکاووس و مینودشت ساخته شد.

4 هزار و 103 مسکن‎مهر به صورت خودمالکی، 548 تفاهم‎نامه سه‎جانبه و 729 واحد تعاونی مسکن‎مهر هستند که هزینه‎های ساخت و بهره‎برداری واحدهای مسکن‎مهر بیش از یک‎هزار و 245 میلیارد ریال برآورد شده است.

با بهره‎برداری 5 هزار و 380 واحد مسکن‎مهر تاکنون 31 هزار و 656 واحد تحویل متقاضیان استان گلستان شده است.

بیش از 51 هزار واحد مسکن‎مهر در تعهد اداره کل راه و شهرسازی گلستان بوده است و تاکنون 74 درصد از تعهدات این اداره کل محقق شد و مابقی واحدهای مسکن‎مهر تا پایان سال 1394 تحویل متقاضیان می‎شود.

اصغری مهرآبادی به منظور بهره‎برداری پروژه‌های مسکن‎مهر استان گلستان و بررسی روند کمی و کیفی ساخت این پروژه‌ها وارد این خطه سرسبز شمالی شده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
0
خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر استان گلستان
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
0
این که همه شد استان گلستان پس بقیه چی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار