کد خبر: 707250
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
نامه 4 نماينده به رئيس قوه مقننه
نمايندگان قوه مقننه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي طي نامه‌اي خطاب به رئيس ‌مجلس تأكيد كردند اين ستاد در دولت يازدهم خروجي و عملكرد قابل توجهي نداشته است.
به گزارش فارس، در اين نامه كه به امضاي آقايان عزت‌الله يوسفيان‌ملا، محمدعلي پورمختار، محمد سقايي و سيدرمضان شجاعي‌كياسري رسيده خطاب به دكتر لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي آمده است: بعد از همايشي كه همزمان با تذكر مقام معظم ولايت بوده و اينجانبان نيز در آن شركت نكرديم، تقريباً ستاد به حالت تعطيل درآمده و يك يا دو جلسه بيشتر نداشتيم.
 شايان ذكر است قانون ارتقاي سلامت اداري كه با زحمات فراوان جنابعالي به صورت اصل 85 قانون اساسي در كميسيون اجتماعي مجلس تصويب و نيز در مجمع تشخيص مصلحت نظام نهايي شد، ‌حتي آيين‌نامه اجرايي آن هم كامل نوشته نشد كه مدت آن منقضي شد و در واقع بهترين قانون مبارزه با مفاسد اقتصادي در مقطع كنوني عملاً بي‌خاصيت شد.
 اوقات تشكيل جلسات آن هم هر 15 روز يك بار كه اكنون از ماه گذشته و در اوقات فوت شده روز يعني 3/5 تا 5 بعد از ظهر گواه بي‌انگيزه بودن در مبارزه با مفاسد اقتصادي است. به هر حال به حكم وظيفه شرعي و قانوني موارد فوق اعلام شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار