کد خبر: 707249
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

عضو شوراي شهر تهران با بيان اينكه ترفندهاي امريكايي ديگر نخ‌نما شده است، گفت: بازي زرگري رژيم صهيونيستي و امريكا ما را دچار خطاي محاسباتي نمي‌كند.
مجتبي شاكري در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با اختلاف نمايشي امريكا و اسرائيل براي تهديد ايران در مذاكرات هسته‌اي گفت: بسياري از ترفندهايي كه امريكايي‌ها به كار مي‌بردند، ديگر نخ‌نما شده و مثل گذشته كاربرد ندارد. وي با بيان اينكه بازي زرگري ميان امريكا و رژيم صهيونيستي نمي‌تواند ما را دچار خطاي محاسباتي كند، اظهارداشت: ما پيدايي رژيم صهيونيستي را با حمايت امريكا و انگليس مي‌دانيم، بنابراين مردم و سياستمداران كشورمان دچار اين خطاي محاسباتي نمي‌شوند كه تصور كنند ميان رژيم صهيونيستي و امريكا تفاوت و اختلاف نظر وجود دارد.  شاكري با بيان اينكه مواضع جمهوري اسلامي در زمينه مذاكرات هسته‌اي شفاف و روشن است، خاطرنشان كرد: ما اكنون سابقه شايد بيش از 10 سال مذاكرات هسته‌اي را داريم و مواضع كشورمان به حدي روشن است كه از هر شهروند كشورمان بپرسيد مي‌تواند كلمه به كلمه بگويد كه موضع نظام جمهوري اسلامي در زمينه مذاكرات هسته‌اي بر چه محورهايي استوار است. وي با بيان اينكه بغض و كينه ملت ما نسبت به امريكا و رژيم صهيونيستي از بين نمي‌رود، اظهارداشت: امام خميني (ره) همواره مي‌گفتند كه بغض و كينه مقدس خود را نسبت به امريكا و رژيم صهيونيستي در سينه نگه داريد كه اين جزو اصول ماست.
عضو شوراي شهر تهران با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب بارها بر حفظ خطوط قرمزها در مذاكرات هسته‌اي تأكيد كرده‌اند، خاطرنشان كرد: اين خط قرمزها مشخص و تعريف شده است، هر چند نبايد اجازه دهيم دشمن با طولاني شدن مذاكرات يا دو مرحله‌اي كردن مذاكرات ما را دچار تغيير در مواضع و تفسيرهاي خودساخته كند كه بتواند ما را از حقوق خودمان محروم كند، بنابراين در بحث مذاكرات هسته‌اي نيز بايد حقوقمان را حفظ كنيم و ما از حق مسلم خود كوتاه نمي‌آييم و عزتمان نبايد شكسته شود. شاكري با اشاره به صبوري و پايداري تيم مذاكره‌كننده و تكرار مواضع صريح و قاطعانه در مقابله با غرب اظهار داشت: در انقلاب اسلامي اگر به توافق هم نرسيم، اتفاقي نمي‌افتد چراكه سال‌هاي سال است كه پس از انقلاب تحريم بوده‌ايم. تحريم‌ها نتوانستند ديواري دور ما بكشند اما جمهوري اسلامي به مسير پيشرفت خود ادامه مي‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار