کد خبر: 707226
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
رئيس ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز گفت: هم اكنون چند پرونده كلان پولشويي و قاچاق ارز در اين ستاد مطرح شده و در حال بررسي است.
رئيس ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز گفت: هم اكنون چند پرونده كلان پولشويي و قاچاق ارز در اين ستاد مطرح شده و در حال بررسي است.
به گزارش تسنيم، حبيب‌الله حقيقي در حاشيه جلسه ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز در جمع خبرنگاران افزود: درباره اين پرونده‌ها چون از نظر عددي ادعاهايي از طرف متهم وجود دارد، مبني بر اينكه در بعضي موارد مجوز دارد، در مراحل ديگر اين موضوع را اطلاع رساني خواهيم كرد.
وي اضافه كرد: قاچاق ارز با قاچاق كالا از نظر شكل و محتوا متفاوت است و ما در حوزه مبارزه با قاچاق ارز آسيب شناسي‌ها را انجام داديم كه يكي از آنها مصداق پولشويي و تبديل پول كثيف به كالاي قاچاق است. رئيس ستاد مبارزه با قاچاق ا رز و كالا گفت: در جلسه ديروز ستاد گزارش قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت و اقدامات اين قرارگاه در دو تا سه ماه اخير ارائه شد كه در يك مورد مجموعه لنج‌هاي 35 گانه قاچاق سوخت با حدود 2 ميليون ليتر گازوئيل قاچاق كشف و تجهيزات آن جمع آوري شد.
حقيقي افزود: در سطح كلان در مبارزه با قاچاق سوخت به گونه‌اي عمل كرديم كه در مقايسه با سال گذشته اين قاچاق كاهش قابل توجهي داشته كه جزئيات آن را در گزارش پايان سال اطلاع رساني خواهيم كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار