کد خبر: 707208
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
شوراي صنفي نمايش براي اكران «استراحت مطلق» شرط گذاشت
تازه‌ترين فيلم عبدالرضا كاهاني با نام «استراحت مطلق» هرچند نتوانست مجوز حضور در جشنواره را به دست آورد اما قراردادش براي اكران نوروزي ثبت شد و شوراي صنفي نمايش نيز ديروز خبر از اكران نوروزي آن داد.
به گزارش جوان «استراحت مطلق» كه به تهيه‌كنندگي سعيد خاني، مديرعامل شركت نسيم صبا توليد شده است بناست در گروه سينمايي قدس روي پرده برود اما نكته جالب درباره اين فيلم مميزي نسخه اصلي آن براي اكران عمومي بوده است.  اصلي‌ترين مميزي وارد شده به «استراحت مطلق» مربوط است به نمايي كه بابك حميديان بدون پيراهن و نيمه‌برهنه در حال بازي فوتبال است. به توصيه اداره نظارت اين نما كاملاً از فيلم حذف شده است.
 
  حذف نماي حمام عطاران
ديگر مميزي وارده بر فيلم نمايي است كه رضا عطاران در حمام به سر مي‌برد و گويا در بخشي از اين نما بازيگر مقابلش در فيلم فريده فرامرزي نيز به حمام مي‌آيد. كاهاني در توجيه اين نما گفته چون فرامرزي و عطاران در عالم واقع زن و شوهر هستند چنين استفاده‌اي ايرادي ندارد اما شوراي صنفي نمايش زيربار نرفته است.
 
  اتمام حجت شوراي صنفي نمايش با كاهاني
البته از اين نماهاي روبه‌روي زن و شوهري باز هم در «استراحت مطلق» وجود دارد و براي اينكه هرگونه شك و شبهه‌اي نسبت به اين نماها از بين برود شوراي صنفي نمايش با كاهاني اتمام حجت كرده كه حتماً در تيتراژ و به صورت برجسته قيد كند كه فريده فرامرزي و رضا عطاران زن و شوهر هستند.  كاهاني مانند آثار سابقش «هيچ» و «اسب حيوان نجيبي است» علاقه زيادي به استفاده از تكه‌هاي اروتيك در ديالوگ‌هاي «استراحت مطلق» نشان داده بود كه البته اين مورد نيز با مميزي اداره نظارت روبه‌رو شده است.  كاهاني به شوراي صنفي نمايش قول داده كه نسخه‌اي از فيلم را كه ديالوگ‌هاي جنسي نداشته باشد، نماهاي حمام و فوتبال بازي كردن را نداشته باشد و البته توضيحات كامل درباره نسبت خانوادگي عطاران- فرامرزي در تيتراژش آمده را براي اكران آماده كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار