کد خبر: 707068
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲
ديدار تيم‌هاي نفت ايران و العين امارات در گروه B ليگ قهرمانان آسيا با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.
ديدار تيم‌هاي نفت ايران و العين امارات در گروه B ليگ قهرمانان آسيا با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.

در نيمه اول اين ديدار ابتدا العيني‌ها بازي را خوب شروع كردند و فرصت‌هاي خوبي هم براي گلزني داشتند كه با درخشش بيرانوند اين فرصت‌ها را از دست دادند اما در ادامه نفتي‌ها بر بازي سوار شدند و نبض بازي را در اختيار گرفتند، هرچند كه نتوانستند از فرصت‌ها به خوبي استفاده كنند و در نهايت به تساوي بدون گل در نيمه اول رضايت دادند. با آغاز نيمه دوم دو تيم بازي منطقي را در دستور كار خود قرار دادند اما گل زودهنگام نفتي‌ها تمام معادلات را به‌ هم زد و دو تيم بعد از اين گل به حملات گسترده‌اي دست زدند.

 در دقيقه 49 اين ديدار پرتاب يك اوت دستي از سوي وحيد اميري براي سيامك كووشي او را در موقعيت گلزني قرار داد و اين بازيكن كه به تازگي وارد ميدان شده بود توپ را به گل تبديل كرد تا كار يك بر صفر به سود شاگردان منصوريان شود. با اين حال برتري نفتي‌ها دوام چنداني نداشت و در دقيقه 55 اشتباه مهدي شيري يك پنالتي به العيني‌ها تقديم كرد و آساموا ژيان اين ضربه را به راحتي به گل تبديل كرد تا حساب كار يك بر يك مساوي شود. البته داور چيني در شرايطي اعلام پنالتي كرد كه شيري فرصتي براي پس كشيدن دستش نداشت.

در ادامه شاگردان منصوريان گرچه نشان دادند مستحق كسب هر سه امتياز اين ديدار هستند اما فرصت‌هاي زيادي را براي گلزني از دست دادند. اين سابقه در نهايت با تساوي يك بر يك به پايان رسيد. با نتايج امروز العين 2 امتيازي شد و پشت سر نسف ‌قارشي قرار گرفت. نفت تهران هم با يك امتياز در كنار الشباب يك امتيازي است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار