کد خبر: 707057
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
بيانيه 65 سازمان مردم‌نهاد در حمايت از جشنواره «باروت خيس»:
65 سازمان مردم‌نهاد با حمايت از جشنواره مردمي «باروت خيس» آن را يك حركت فرهنگي برخاسته از پيكره جامعه و زيباترين سبك ابراز انزجار از اسلام‌ستيزان و هتك‌حرمت‌كنندگان به مقدسات اسلام دانستند.
65 سازمان مردم‌نهاد با حمايت از جشنواره مردمي «باروت خيس» آن را يك حركت فرهنگي برخاسته از پيكره جامعه و زيباترين سبك ابراز انزجار از اسلام‌ستيزان و هتك‌حرمت‌كنندگان به مقدسات اسلام دانستند.
در بيانيه 65 سازمان مردم‌نهاد در حمايت از جشنواره مردمي «باروت خيس» آمده است: سابقه استكبار جهاني و در رأس آن امريكاي جنايتكار و رژيم جعلي اسرائيل، در استعمار و استثمار كشورهاي مسلمان و كشتار مسلمانان به بهانه‌هاي واهي به ويژه مبارزه با تروريسم، حُقه پوسيده‌اي است كه ديگر حتي ساده‌لوح‌ترين انديشه‌ها را نيز تحت‌تأثير قرار نمي‌دهد.
اين بيانيه مي‌افزايد: وجدان‌هاي بيدار و افكار هوشيار مردم آزاده جهان نقاب از چهره واقعي تروريسم بين‌الملل برداشته است. تروريسمي كه سرليست آن نه در زندان‌هاي گوآنتانامو و نه در افغانستان، عراق، فلسطين و سوريه و لبنان ديده مي‌شود بلكه ريشه در انديشه‌هاي صهيونيستي و همدستان امريكايي – اروپايي آنان دارد.
   به استهزا گرفتن مقدسات بيش از يك ميليارد مسلمان، جاي سكوت ندارد
اين بيانيه با اشاره به اينكه در دنياي امروزي رسانه‌هاي غربي بازوي قدرتمند و اجرايي اهداف دشمنان اسلام و مسلمين براي آتش‌افروزي فرهنگي هستند، مي‌افزايد: رسانه‌هاي غربي سعي دارند با هدف قرار دادن باورها و انديشه‌هاي جوانان، با انواع حيله‌ها، قله‌هاي اخلاقي، ارزش‌هاي ديني، هويت و باور بودن را از جامعه مسلمين بزدايند و در اين راستا توهين و هتك‌حرمت به شيوخ و بزرگان جهان اسلام يكي از زشت‌ترين ترفندهاي شيطاني آنان است.
اين بيانيه تأكيد مي‌كند: به استهزا گرفتن مقدسات بيش از يك ميليارد مسلمان، جاي سكوت ندارد و قدر مسلم آموزه‌هاي اسلامي نيز اجازه توهين به مقدسات ساير مكاتب را جايز نمي‌داند به همين‌خاطر جشنواره «باروت خيس» كه حركتي فرهنگي برخاسته از پيكره جامعه است زيباترين سبك براي ابراز نفرت و انزجار از اسلام‌ستيزان و هتك‌حرمت‌كنندگان به مقدسات جهان اسلام است.
در بخشي از اين بيانيه آمده است: اين حركت فرهنگي – سياسي (جشنواره باروت خيس) اگرچه به درستي و به خوبي كار خود را آغاز كرده است اما به نظر مي‌رسد بايد بيش از اين براي مردم معرفي شود تا در انتخاب فرد منتخب دريافت جايزه باروت خيس اكثريت مردم شركت كنند و اين انتخاب را به عنوان يك فرهنگ ظلم‌ستيز بشناسند.
در ادامه اين بيانيه، 65 سازمان مردم نهاد ضمن حمايت از اين جشنواره مردمي بر لزوم تبليغ و معرفي اين جشنواره از سوي رسانه ملي تأكيد كرده‌اند چراكه تبليغ اين جشنواره در سطح ملي از طريق صداو‌سيما بازخورد مناسب‌تري خواهد داشت.
اين بيانيه مي‌افزايد: اگرچه نامزد‌هاي دريافت جايزه باروت خيس در اين دوره هر كدام به تنهايي لياقت دريافت اين جايزه را دارند اما به نظر مي‌رسد رقابت «مانوئل والس» بسيار تنگاتنگ با ساير كانديداهاست چراكه «مانوئل والس» نخست‌وزير يهودي‌الاصل فرانسه به خاطر حمايت از صهيونيست‌ها و مقابله با دشمنان و حمايت رسمي و علني وي از نشريه هتاك به پيامبر(ص) و عملكرد كشورش در زير پا گذاشتن حقوق بشر، براي دريافت اين جايزه مستحق‌تر است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار