کد خبر: 706969
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
در سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره
دبیر هنری سیزدهمین «جشنواره شعر و داستان جوان سوره» گفت: یكی از برنامه‌های جانبی كه در ایام جشنواره انجام می‌شود تجلیل از ۳ شاعر و نویسنده ممتاز استان قزوین است.
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، سعید بیابانكی دبیر سیزدهمین «جشنواره شعر و داستان جوان سوره» گفت: این جشنواره كه در اردیبهشت ماه ۹۴ در قزوین برگزار می‌شود به غیر از مراسم افتتاحیه و اختتامیه، بخش ویژه‌ای را به اسم كارگاه‌های تخصصی برگزار می‌كند.
وی ادامه داد: برنامه ریزی به گونه‌ای انجام شده است كه در مدت برگزاری جشنواره در شهر قزوین، راه یافتگان فرصتی داشته باشند تا شعر و داستان خود را برای حاضران در جلسه بخوانند.
بیابانكی درخصوص برنامه‌های جانبی جشنواره نیز خاطرنشان كرد: تجلیل از ۳ شاعر و نویسنده ممتاز استان قزوین نیز از دیگر برنامه‌هایی است كه در ایام برگزاری جشنواره انجام می‌شود.
وی با بیان این كه موضوع جشنواره آزاد است، اظهار داشت: در شرایط برابر آثاری كه با محورهای «ارزش‌های دینی» «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» «خانواده الگوی ایرانی اسلامی» «بیداری و اخوت اسلامی» است، از اولویت انتخاب برخوردارند.
یادآور می‌شود، سیزدهمین «جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره» در بخش‌های داستان كوتاه بزرگسال، داستان كوتاه كودك و نوجوان، شعر كودك و نوجوان، شعر نو (نیمایی و آزاد)، شعر كلاسیك، ترانه و سرود، اردیبهشت ۱۳۹۴ در استان قزوین برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار