کد خبر: 706967
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
سریال «اتاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری که چندین بار خبر آغاز تصویربرداری مجدد آن مطرح شد از ۲۹ بهمن‌ماه آغاز شده و این در حالی است که روز ۱۲ اسفند‌ماه این خبر به طور رسمی اعلام شد.
مهر: روابط عمومی سریال «اتاق عمل» با اعلام خبر آغاز تصویربرداری مجدد این سریال از ۲۹ بهمن‌ماه، بیان کرده است که تصمیم گیری در خصوص شبکه و زمان پخش این سریال با نظر معاونت سیما انجام می شود.

زمان آغاز تصویربرداری سریال امروز ۱۲ اسفندماه در حالی اعلام شده که پیش از این چندین بار خبر تصویربرداری مجدد در خبرگزاری‌ها مطرح شده بود اما به طور رسمی از طرف روابط عمومی این پروژه تایید نشد.

این سریال به دلیل پرداخت به موضوعات پزشکی از بدو تولید با حاشیه ها و واکنش هایی روبه رو بود و در آذرماه خبر توقف تصویربرداری آن اعلام شد. مهران مدیری در این مدت اصلاحاتی را روی سریال خود انجام داد و تصویربرداری سریال از ۲۹ بهمن ماه در لوکیشنی که محل ضبط مجموعه «شوخی کردم» بود، آغاز شده است.

این سریال در ۹۰ قسمت به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی در حال ساخت است.

نویسندگان این پروژه امیر مهدی ژوله به عنوان سرپرست، الهه زارع نژاد، امیر برادران، امیر وفایی و امیر عباس پیام هستند.

همچنین سیامک انصاری، سپند امیر سلیمانی، علی اوجی، لیلا ایرانی، پریا ابراهیمی، پوریا ایرائی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، محمدعلی تقوی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، فلامک جنیدی، سروش جمشیدی، الهه حصاری، جوانه دلشاد، سید جواد رضویان، نصرا... رادش، آذین رئوف، سحر زکریا، ماندانا سوری، شادان شهیدی، الیکا عبدالرزاقی، گل ناز عباسی، یلدا عباسی، مهران غفوریان، نیما فلاح، شبنم فرشادجو، الهه فرش‌چی، پروین قائم مقامی، سوگل قلاتیان، فرج ا... گل سفیدی، عارف لرستانی، علی لک پوریان، مهران مدیری، دریا مرادی دشت، رسول نجفیان، رضا نیک خواه، رامین ناصر نصیر، سام نوری، آرش نوذری، مجید نوروزی، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، فاطمه هاشمی و ساعد هدایتی از بازیگران این سریال هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار