کد خبر: 706767
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
جوان ۲۵ ساله اي که به دليل اختلافات خانوادگي، نامزدش را به قتل رسانده است در اولين جلسه بازپرسي گفت: پس از آن که همسرم را کشتم ۲ روز در کنار جسد او ماندم و قصد خودکشي داشتم که نجاتم دادند!

روزنامه خراسان: جوان ۲۵ ساله اي که به دليل اختلافات خانوادگي، نامزدش را به قتل رسانده است در اولين جلسه بازپرسي گفت: پس از آن که همسرم را کشتم ۲ روز در کنار جسد او ماندم و قصد خودکشي داشتم که نجاتم دادند!

متهم اين پرونده جنايي که توسط قاضي سيدجواد حسيني مورد بازجويي قرار گرفته بود با رد ادعاهاي قبلي خود درباره چگونگي وقوع جنايت گفت: روز دوشنبه گذشته در محل خدمتم بودم به همين خاطر هم کليد واحد آپارتماني را به همسايه ام دادم تا وقتي نامزدم از بندرعباس به مشهد آمد بيرون نماند.

 وي ادامه داد: آن شب نامزدم با هواپيما به مشهد آمد، اما وقتي من به منزلم رفتم او خيلي ناراحت بود و عنوان مي کرد که چرا شب هنگام به فرودگاه نرفته ام تا او را به منزل بياورم. البته بيشتر اختلافات ما به خاطر اين بود که خانواده نامزدم مي گفتند بايد داماد براي ديدن همسرش برود، نه اين که دختر از بندرعباس به مشهد بيايد. به اين خاطر مشاجره اي بين ما شروع شد و نامزدم که ناراحت بود صدايش را بلند کرد. ساعت حدود يک بامداد بود و من مي ترسيدم که همسايگان متوجه درگيري ما شوند. به همين دليل هم يک سيلي به او زدم و سپس دهانش را گرفتم که ناگهان بعد از چند دقيقه سياه شد و روي زمين افتاد.

از ترس روز بعد هم به محل خدمتم نرفتم. با وجود آن که پنجره اتاق را باز کرده بودم، اما نمي توانستم اين وضعيت را تحمل کنم. من تا چهارشنبه کنار جسد نامزدم ماندم و به قصد خودکشي چند قرص خوردم، اما باز هم حالت طبيعي داشتم تا اين که يک سيني گذاشتم و خودزني کردم وقتي ديدم هنوز زنده ام شير گاز را باز کردم که با رسيدن آتش نشانان، به بيمارستان منتقل شدم و نجات يافتم.

گزارش خراسان حاکي است: متهم اين پرونده جنايي قبلا در اظهاراتي متناقض مدعي شده بود به همسرم قرص خوراندم و بار ديگر معترف شد که وقتي به او سيلي زدم سر او به زمين خورد و جان باخت.

 در عين حال قاضي شعبه ۸۱۱ دادسراي عمومي و انقلاب مشهد پس از اعتراف مرد جوان به قتل نامزدش، وي را براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي قرار داد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار