کد خبر: 706733
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس 2» مهمان اکران 94انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس 2» به کارگردانی فرهاد عظیما این روزها آخرین مراحل آماده‌سازی خود را طی می‌کند و سینمای ایران سال 94 شاهد اکران این انیمیشن قابل دفاع خواهد بود.

 به گزارش فارس انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس2» (تنگه برمودا) اولین انیمیشن رائال (واقع گرایانه) سینمای ایران است که کارگردانی آن را فرهاد عظیما بر عهده دارد و محصول 3 سال کار، گروه انیمیشن فاطمه زهرا (س) در شهر مقدس مشهد است.

انیمیشن «نبرد خلیج فارس2» تنها انیمیشنی است که جرات ورود به مقوله عظیم جلوهای ویژه در سطح  نزدیک به کارهای جهانی را داشته است. البته این اثر جدای مقوله جلوه های ویژه  و تصاویر جذاب این گروه در زمینه محتوا هم ورود خوبی به جنگ ایران وآمریکا داشته است به گونه ای به جرات می‌توان گفت این انیمیشن به گونه ای خط  ایئولوژی سپاه پاسداران را که برگرفته ازتفکر اسلامی و انقلابی ناب است را در یک جنگ تمام عیارو نابرابر به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که اگر دشمنان اسلام قصد تعدی به ایران اسلامی را داشته باشند چگونه نیروی ایمان و قدرت سلاح‌های ایرانی کار دشمن را در خلیج فارس و... یکسره می‌کند.  نکته جالب‌تر اینکه در این انیمیشن که حواشی مانور بزرگ سپاه در خلیج فارس جنوب کشور برگزار می‌شود قسمتی از سلاح‌های جدید رزمایش در این انیمشین به تصویر کشیده شده است.

انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس 2» محصولی از گروه انیمیشن فاطمه زهرا (س) و سازمان هنری  رسانه‌ای اوج است طی برنامه ریزی های صورت گرفته تا چند روز آینده از اولین تیزر این انیمشین رونمایی خواهد شد و سال آینده نیز در روز میلاد خجسته حضرت زهرا (س) در شهرهای مشهد، قم، تهران و چند شهر دیگر به طور کامل رونمایی و اکران خواهد شد.

همچنین سینمای ایران در سال 94 شاهد اکران انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس 2» در سراسر کشور خواهد بود.

 


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد رصا آزموده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
0
خدا قوت ، دست مریزاد ،انصافأ کاری کردید کارستان.آرزو می کنم کارهایی از ابن دست تداوم پیدا بکنه تا شور و حرارت بغض از استکبار همچنان تنورش گرم بمونه.آفرین بر شما که افتخار این ملت هستید.غیض و‌خشم فرو خغته ملت های مظلوم را به نمابش گذاشتید.احسنت.
علیرضاشمسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
خیلی فیلم قشنگه واقعا جالب است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار