کد خبر: 706725
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
مٌلک آسمان منتشر شد؛
نرم افزار«ملك آسمان» نخستين سفرمجازي سه بعدي به مناطق عملياتي بوده كه توسط آن مي توان به طور مجازي در مناطق عملیاتی حضور يافت
 
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نرم افزار«ملك آسمان» نخستين سفرمجازي سه بعدي به مناطق عملياتي بوده كه توسط آن مي توان به طور مجازي در مناطق عملیاتی حضور يافت و با قابليت چرخش 360  درجه به بررسي و مشاهده محيط پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت، احسان شادمانی از طراحي و توليد نخستین نرم افزار بازديد مجازي مناطق عملياتي جنوب كشور به صورت "پانوراما" با نام «مٌلک آسمان» خبر داد.

عرضه نرم افزار سه بعدی بازدید مناطق «راهیان نور»

وی با اشاره به ویژگی های این نرم افزار گفت: نرم افزار«ملك آسمان» نخستين سفرمجازي سه بعدي به مناطق عملياتي بوده كه توسط آن مي توان به طور مجازي در مناطق عملیاتی حضور يافت و با قابليت چرخش 360  درجه به بررسي و مشاهده محيط پرداخت.

شادمانی در ادامه اظهار داشت: توليد بيش از 150 صحنه پانوراما از مناطقي همچون دوكوهه، فكه، طلاييه، اروندكنار، هويزه، چزابه، آبادان، جزيره مينو، شلمچه، شرهاني و .... و همچنين استفاده از 2000 ساعت فيلم و مستند و 40 ساعت روايتگري از جمله ويژگي هاي اين نرم افزار مي باشد.

عرضه نرم افزار سه بعدی بازدید مناطق «راهیان نور»

این فعال فرهنگی افزود: نرم افزار تولید شده می تواند مکمل خوبی برای زائرین راهیان نور باشد. حتی مشتاقانی که بنا به دلایل مختلف توفیق زیارت جبهه های جنوب را پیدا نکردند می توانند با استفاده از این نرم افزار در حال و هوای این مکان مقدس قرار بگیرند.
وی در خصوص استقبال کاروان ها و زائرین از انتشار چنین محصول فرهنگی گفت: در روزهای گذشته شاهد استقبال خوبی از طرف کاروان ها برای تهیه این نرم افزار بوده ایم و با اعلام رضایت عمومی از طرف مجموعه های فرهنگی خودجوش مواجه شده ایم.
عضو تیم تولید این نرم افزار در خصوص مراحل تولید آن گفت: این اثر در 4 فاز تصویربرداری، پژوهش، برنامه نویسی و گرافیکی صورت پذیرفته است.
گفتنی است نرم افزار مٌلک آسمان توسط جمعی از اعضای سایتِ جامع عاشورا در موسسه فرهنگی رسانه ای صف تولید شده است.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار می توانند با شماره های 09191004721 و 09126540317 تماس حاصل نمایند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار