کد خبر: 706638
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲
به دنبال فراخوان «مسابقه بين‌المللي كارتون و كاريكاتور داعش» هنرمندان ۱۸ كشور جهان با ۱۶۴ اثر در اين مسابقه شركت كرده‌اند.
به دنبال فراخوان «مسابقه بين‌المللي كارتون و كاريكاتور داعش» هنرمندان ۱۸ كشور جهان با ۱۶۴ اثر در اين مسابقه شركت كرده‌اند.
به گزارش «جوان» به دنبال فراخوان مسابقه بين‌المللي كارتون و كاريكاتور داعش توسط انجمن هنرهاي تجسمي انقلاب و دفاع‌مقدس، سازمان فرهنگي و هنري اوج و نيز حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي، استقبال هنرمندان مختلف جهان براي شركت در اين مسابقه و لبيك به دعوت ايران براي فرياد هنرمندانه عليه داعش همچنان ادامه دارد.
براساس گزارش مديريت ارتباطات و امور رسانه‌اي انجمن هنرهاي تجسمي انقلاب و دفاع‌مقدس، اخيراً هنرمنداني از كشورهاي انگليس، يونان، زامبيا و بلژيك نيز با ارسال آثار خود به دبيرخانه مسابقه نشان دادند كه وجدان‌هاي بيدار در جهان اعمال ضدانساني داعشي‌هاي تروريست و حاميان غربي و صهيونيستي آنها را تحمل نكرده و دست در دست هنرمندان ايراني و مسلمان، انزجار خود را از اينگونه رفتارهاي ضدبشري و متناقض با آثار هنرمندانه خويش فرياد مي‌زنند.
لازم به ذكر است مهلت ارسال آثار به اين مسابقه بيستم ارديبهشت‌ماه سال 94 مي‌باشد و مراسم اختتاميه و اعلام برندگان در روز سوم خردادماه مصادف با روز آزادسازي خرمشهر در تهران برگزار خواهد شد. تاكنون هنرمندان 18 كشور جهان از جمله ايران، الجزاير، انگليس، اندونزي، امارات، برزيل، بلژيك، پرو، تركيه، چين، زامبيا، صربستان، مصر، مونته‌نگرو، نيجريه، هند و يونان با 164 اثر در اين مسابقه شركت كرده‌اند و روزانه آثار جديدي از هنرمندان ساير كشورها به اين مسابقه افزوده مي‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار